Ovaj put je mnogima jedina veza sa Beogradom: Evo šta je sve planirano na pravcu do Borče i Ovče
Plan detaljne regulacije dela Zrenjaninskog puta sa kontaktnim područjem, od kanala Sebeš do saobraćajnice Severna Tangenta na Paliluli, dostupan je na uvid.
Plan može da se pogleda u zgradi Gradske uprave Grada Beograda, u Ulici 27. marta br. 43-45 do 27. maja 2020. godine svakog radnog dana od 9 do 18 časova.
Cilj izrade Plana detaljne regulacije dela Zrenjaninskog puta sa kontaktnim područjem, od kanala Sebeš do saobraćajnice Severna tangenta je stvaranje planskih uslova za rekonstrukciju i unapređenje pojedinih plansko-tehničkih rešenja trase dela magistralne saobraćajnice Zrenjaninski put, rekonstrukcija i igradnja infrastrukturnih vodova i objekata u koridoru predmetne saobraćajnice, povećanje kapaciteta predmetne saobraćajnice, kao i nivoa bezbednosti učesnika u saobraćaju, povećanje potencijala za razvoj komercijalne izgradnje, imajući u vidu atraktivnost i povoljnu saobraćajnu povezanost, koje su gradskog i šireg značaja i koje će doprineti da naselja na banatskoj strani postanu četvrti beogradski entitet.
Saobraćajnica Zrenjaninski put predstavlja gradsku magistralnu saobraćajnicu i jedan je od severnih ulaznih pravaca u Beograd. Njom su povezana pojedina područja u kontaktnoj zoni sa centralnim gradskim područjem, kao i međusobno.
Za stanovnike kontaktnih naselja, Zrenjaninski put predstavlja jedinu vezu sa Beogradom. U obuhvatu granice plana nalazi se deo ovog saobraćajnog poteza i to od kanala „Sebeš“ do petlje „Kovilovo“ (do saobraćajnice Severna tangenta). Usled neplanske izgradnje, neizgrađenih trotoara, kao i neregularno parkiranih vozila, ovaj saobraćajni potez je postao nebezbedan i nekomforan sa čestim prekidima saobraćajnih tokova. Saobraćajnicom Zrenjaninski put saobraća više autobuskih linija.
Predloženi profil Zrenjaninskog puta sadrži dve kolovozne trake sa po tri saobraćajne trake, razdvojene razdelnim ostrvom, zatim obostrane biciklističke staze, trotoare i zelenilo. Poprečne veze, odnosno veza Zrenjaninskog puta sa poprečnom primarnom i sekundarnom uličnom mrežom ostvaruje se preko postojećih i planiranih raskrsnica sa punim programom veza i sa raskrsnicama tipa uliv-izliv.
Pun program veza je planiran sa sledećim ulicama: Trstenička, Popova bara nova 2, Ivana Milutinovića (Put za Ovču), Mihaila Šolohova (Grgetečka), Bratstva i jedinstva (Kikindska), Jovana Zlatoustog i Severna tangenta. U fazi izrade nacrta plana, definisaće se tačno koje su raskrsnice sa punim programom veza, a koje će funkcionisati na principu uliv-izliv.
Vodovodna i kanalizaciona mreža i objekti planiraće se u skladu sa Regulacionim planom za izgradnju primarnih objekata i vodova Banatskog kanalizacionog sistema. Po ovom usvojenom konceptu separacionog kanalisanja, atmosferske vode će se prikupiti sistemom kišne kanalizacije, usmeriti i ispustiti u melioracione kanale, dok će sve upotrebljene (sanitarne i industrijske) vode biti prikupljane, i kolektorima usmeravane na postrojenje za prečišćavanje otpadnih voda „Krnjača“, nizvodno od Pančevačkog mosta i tako prečišćene biće ispuštane u Dunav.
Video: Obraše se vinogradi gore s krova zgrade: Da li ekološka arhitektura postaje stvarnost?
(Telegraf Biznis)
Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
€€€
Kanalizacija po obećanju krenula , već se radi i do kraja godine imamo sve i dom zdravlja i opštinu !
Podelite komentar
coach
Prvo dajte opstinu , lako cemo sami planirati
Podelite komentar
Hoćemo
Novi most novi most novi most novi nost!!!!!
Podelite komentar