Počinje isplata 100 evra za sve koji su se prijavili: Evo do kog datuma moraju da vam legnu pare

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Oks
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Klaus

    28. maj 2020 | 12:08

    ...evo a cekaam prvo da se konektujem na nase famozne mobilne mreze?!??..Juce uvece i sad dok pisem ovo,dobijam obavestenje da je proces u obradi-status uplate.Toliko...

  • Stefan

    27. maj 2020 | 00:16

    REŠENJE ... Pozdrav dobri ljudi, ja sam imao problem koji je većini dobro poznat * Prijava za fizičko lice je odbijena usled neispravno unetih podataka * pokušavao sam na razne načine da ispravim to, ali kao i svi kad pokušam da unesem podatke ponovo pišemi da sam već prijavljen i tako se sve to vrti u krug, poruku mislim da ima već 7 dana od dana reklamacije i dobio je nisam, s obzirom da sam ličnu kartu izgubio u doba virusa, čim je bela kuća počela da radi ja sam otišao da prijavim nestanak lične karte i tražio novu, posle 5 dana otišao sam i podigao dokumen, uneo podatke i dobija sam već gore neveden odgovor.. S obzirom da je prošla lična karta važila do 2025 sinula mi je ideja da možda broj novi od lične karte nije validan, pa sam u kompljuteru iskopao kopiju stare lične karte i pogledao broj te lične karte, uneo sve podatke i GLE ČUDA pisalo mi je da sam u procesu/obradi tačnije kao i svima koji su se prijavili i kojima je sve u redu. Sad ne znam kakva će situacija biti oko podizanja tog novca s obzirom da mi na novoj ličnoj karti nije taj broj, ali nadam se da to nema problem. Tako da mislim da je to jedino rešenje da ako ste izgubili ili iz nekog drugog razloga uzeli novu ličnu kartu, probajte da nađete kopiju stare u nekoj banci ili ako ste negde uzimali neki telefon ili bilo šta za šta vam je trebala kopija lične karte i mislim da sa tim možete rešiti taj problem jedino ....

  • Nevena

    25. maj 2020 | 11:28

    Da li je neko podigao 100e