Nova opcija za sve koji ne znaju koju banku su odabrali prilikom prijave za 100 evra
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Zoran
Kada uredno ispunim sva polja i pošaljem zahtev nema povratne informacije tj. na plavom ekranu plavim slovima piše: Дошло је до грешке. Покушајте поново. Ako NE upišem broj telefona zahtev je zaprimljen uz poruku: Успешно сте пријавили проблем. Уколико сте оставили број мобилног телефона, информацију у којој банци Вам jе извршена уплата, добићете путем СМС поруке у најкраћем року.
Mlaz
Bar u mom slučaju nemoguće je uneti broj telefona. Ispoštovao sam sva uputstva ali jednostavno ne može.
Miki
Dobio juče i podigao,hvala državi...