Nova opcija za sve koji ne znaju koju banku su odabrali prilikom prijave za 100 evra

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Pitanje
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Zoran

    06. jun 2020 | 12:13

    Kada uredno ispunim sva polja i pošaljem zahtev nema povratne informacije tj. na plavom ekranu plavim slovima piše: Дошло је до грешке. Покушајте поново. Ako NE upišem broj telefona zahtev je zaprimljen uz poruku: Успешно сте пријавили проблем. Уколико сте оставили број мобилног телефона, информацију у којој банци Вам jе извршена уплата, добићете путем СМС поруке у најкраћем року.

  • Mlaz

    05. jun 2020 | 15:24

    Bar u mom slučaju nemoguće je uneti broj telefona. Ispoštovao sam sva uputstva ali jednostavno ne može.

  • Miki

    05. jun 2020 | 15:21

    Dobio juče i podigao,hvala državi...