• 22
 ≫ 

Nova opcija za sve koji ne znaju koju banku su odabrali prilikom prijave za 100 evra

 ≫ 

Ministar finansija Siniša Mali saopštio je da je dodata opcija na portalu Uprave za trezor, zbog građana koji ne znaju koju su banku odabrali prilikom prijave

  • 22
Sto evra, 100 evra, evri, pare, novac, devize, biznis, štednja Foto: Shutterstock

- Zbog velikog broja poruka građana koji ne znaju koju su banku odabrali prilikom prijave, odnosno u statusu im je napisano da je uplata izvršena, a oni ne znaju gde, dodali smo novu opciju na portalu Uprave za trezor - naveo je Siniša Mali na svom Instagram profilu.

Kako je objasnio Mali, nakon što odaberete opciju Prijavi problem, pojaviće vam se opcija Ne znam u kojoj banci mi je izvršena uplata.

Ukupno je sa današnjim danom isplaćeno 6.013.861 građana, a preostalo je za isplatu njih 75.486.

Mali je jutros podsetio da je rok za prijavljivanje za 100 evra pomoći države danas do ponoći, kao i da se isplata završava u ponedeljak 8. juna 2020. godine.

- Veoma sam zadovoljan, šest miliona i 200 hiljada ljudi se prijavilo, 4,3 miliona građana putem portala Uprave za trezor ili kol centra, plus 1,9 miliona penzionera i onih koji primaju novčanu socijalnu pomoć - rekao je on.

Video: Ako niste još uvek dobili 100 evra, ministar kaže da će biti do ponedeljka

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • 656

    5. jun 2020 | 12:39

    Neko ko je sam sebi izabrao banku i sad ne zna koju je izabrao ni ne treba da dobije taj novac. Retardi.

  • Pitanje

    5. jun 2020 | 12:34

    Koliko neko moze da bude ogranicen da ne zna koju je banku izabrao? Takvima treba povuci pare sa racuna.

  • Milivoj

    5. jun 2020 | 13:46

    Pre 15 dana podneo zahtev elektronskim putem, odabrao Halk banku, svaki dan proveram i pise isto pa i danas " U toku je povezivanje licnih podataka sa tekucim racunom u banci koja je odabrana prilikom prijave. Ukoliko se utvrdi da fizicko lice nema racun u toj banci, bice otvoren namenski racun ". Eto kako se isplacuje i kako se ti racuni ekspresno otvaraju, ulagao 2 puta zalbu ostavljao moj broj mobilnog da me navodno obaveste porukom i nista. Sramotno ophodjenje prema pojedinim gradjanima !

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>