Čuveni Gep je upravo izgubio 932 miliona dolara, ali to ga zapravo čini pobednikom. Kako?
Daleko najgori kvartal u istoriji Gepa dugoj više od pedeset godina. Kompanija je zabeležila gubitak od 932 miliona dolara, što je uzdrmalo prodavca odeće, ali je ostao na nogama. A za sektor u kojem su bankrotirali nacionalni trgovci, kao što su Peni, N. Markus, i Krev, ovo se prilično se računa kao pobeda.
Gep je zatvorio 90% svojih prodavnica zbog pandemije Covid-19, ali je saopštio da je planirao ponovno otvaranje. Prodaja je pala za 43% u kvartalu koji je završen 2. maja, ali online prodaja za taj mesec bila je dvostruko veća nego pre godinu dana.
Pri tom, akcije Gepa niže su za 5%. Kompanija je uzela kredite, a u međuvremenu je prestala da plaća najam u mnogim prodavnicama, što je pokrenulo tužbe nekih vlasnika.
Samo ove nedelje Simon Properti Group, najveći nacionalni trgovački centar, tužio je Gep državnom sudu i traži da kompanija vrati zajam od 66 miliona dolara.
Gep je godinama imao problema i počeo je čak da otvara nove prodavnice pod markama Old Navi i Atleta. Ali imao je lošu sezonu tokom prazničnog šopinga, zabeleživši gubitak od 184 miliona dolara - prvi kvartalni gubitak u 18 godina. To je bio njen najveći kvartalni gubitak do sada.
Kompanija je na kraju 2019. godine imala više od 2.600 prodavnica u Severnoj Americi i 3.700 prodavnica širom sveta.
Video: Cene nekretnina ostale iste, a potražnja opala
(Telegraf Biznis)
Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.