Poraz: Kraj ogromnog profita za naftaše, dolaze nam godine jeftinog goriva

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Haha
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • DRagutin

    19. jun 2020 | 20:01

    Tek će naftaši i biti u problemu jer Kina je donela zakon da se predje na automobile na struju! I pre par meseci su se nekoliko kompanija udružile i praviće milion automobila na struju godišnje! Naravno to je malo, naspram broja od 200 miliona vozila u toj državi ali će naftaši itekako to osetiti!

  • Ma

    19. jun 2020 | 14:06

    Ma za nas u nasoj napacenoj Srbiji nema krize i dalje cemo placati najskuplje derivate jer ovi mudraci na vlasti samo povecavaju akcize bez obzira kolike su cene nafte

  • KiM

    19. jun 2020 | 12:49

    Na Kosmetu benzin 0,86 dizel 0,83