Mušterije žele kafu kao iz kafića i našle su način da dođu do nje. Ovo je trenutni hit

Kada su se milioni Amerikanaca iznenada našli kod kuće usred pandemije, nisu štedeli za kafu, odnosno nisu odustali od svog dnevnog rituala.
Povećana potrošnja ovog napitka kod kuće pretvorila se u "relativni procvat" za neke manje pržionice kafe. Potrošači su navike iz kafića preneli u svoje domove, kupujući skuplja, kvalitetnija zrna kafe. Osim toga, pretplatili su se na uslugu slanja artisan zrna u vrećicama, na kućnu adresu.
Metju Berk, izvršni direktor kompanije "Bean Box" za pretplatu na zrna kafe, kaže da ova promena navike ima i psihološki momenat: kada su ljudi zatvoreni u svojim kućama, imaju potrebu za malim, ali vrlo smislenim rashodima.
Koncept pomenute kompanije je vrlo zanimljiv: ona kupcima nudi ugođaj kakav imaju u kofi šopovima, samo kod kuće. "Bean Box" je nastao u Sijetlu pre šest godina, gradu prožetom istorijom kafe. I mlinovi za kafu sve više dobijaju na značaju. Slično se desilo s vinom 1980, odnosno s kraft pivom.
Kako Berk dalje objašnjava, njegova kompanija sarađuje s 35 pržionica, a zrna poručuje od malih farmera. Nude mesečne pretplate koje podrazumevaju uzorak od četiri pakovanja kafe. U poslednjim mesecima, potražnja je značajno skočila, jer kafeterije širom Amerike nisu radile.

Neke vrste kafe čak doživljavaju 4x veću potražnju, a ljudi se masovno prijavljuju onlajn. Kako Berk dalje ističe, od nekoliko stotina kesica kafe u zalihama, prešli su na hiljade. Primera radi, standardna kesica kafe (12-ounce bag) je dovoljna za oko 62 šoljice kafe iz kafića, a košta između 15 i 22 dolara. Isporučuje se na svake dve nedelje.
Neverovatno, ali Berk kaže da se potražnja kupaca u poslednjih nekoliko meseci može meriti s potražnjom kafića u regularnim okolnostima. Ova kafa se svakako razlikuje od one iz supermarketa, jer su zrna kvalitetnija, svežija. Proizvođači visokokvalitetnih zrna kafe su se, usled pandemije Covid-19, okrenuli direktno kupcima.
Od 22. marta do 19. aprila, pretplata u kafeterijama u SAD porasla je za 109 odsto, u poređenju sa periodom od 9. februara do 7. marta.
Video: Smanjili smo kapacitet prostora, ali i jelovnika: Restorani pred velikim testom nakon otvaranja
(Telegraf Biznis)
Video: Lučić: Telekom će imati manje troškove za sportske sadržaje,dolazak PPF važan za SRB
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.