Amerikanci prvi put ušli u Lidl, a njihove reakcije su neprocenjive
SAD su konačno dobile Lidl prodavnicu, posle prvog neuspelog pokušaja ulaska na američko tržište, a njeni stanovnici su brže bolje pohrlili u kupovinu.
Naime, nemački trgovinski lanac je planirao da do leta 2018. otvori 100 svojih objekata, međutim, stvari su pošle po zlu, jer je viđen kao pretnja Volmartu, Krogeru i ostalim regionalnim prodavnicama.
Tviteraši sada, međutim, nisu propustili priliku da podele svoje mišljenje vezano za "veličanstveni ulazak", a TikTok video najbolje pokazuje reakcije Amerikanaca na niske cene i sveže pecivo.
Ovaj lanac trgovina je došao tamo baš u pravo vreme, ada je kriza zahvatila ogroman deo stanovništva. Video ima 700.000 pregleda na samoj aplikaciji i oko dva miliona na Tviteru, a Evropljani su se dobro zabavili gledajući ga.
Neki od komentara zblanutih američkih kupaca bili su: "Toliko mnogo zaista svežeg peciva i slatkiša!"; "Svake nedelje, oni nasumično daju popust za određene stvari". S obzirom na to da slike govore bolje od reči, u nastavku pogledajte kako je to izgledalo na društvenim mrežama.
my european ass is screamingamericans discovering lidl is so funny to watch pic.twitter.com/pFz6C9nkEM— 𝓋𝒾𝒸𝓉𝑜𝓇𝒾𝒶🕷 (@spideydayax) June 22, 2020
America has just gotten Lidl- for too long they've had to go to separate stores to buys fresh oranges, gilets, wine, foot baths, picnic baskets, boxes of CHAKOLAT bars, pyjamas, tents, mini hoovers, fresh bread, CRANCH KRIZPIEES, bee-keeping masks & unicycles. I wish them well.— Aisling Bea (@WeeMissBea) June 22, 2020
Lidl je, inače, od 2017. godine počeo da ulazi na tamošnje tržište.
Video: Kasirke, magacioneri, dostavljači - oni su naši tihi heroji
(Telegraf Biznis)
Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Johan
Šta sve jedu Ameri ovo će za njih biti premijum.
Podelite komentar
emigrant
Željan sam majko sira i proje, željan sam majko Srbije svoje.
Podelite komentar
Teča
O čemu se ovde radi. 2015 sam se penzionisao u Sarlotu u Severnj Karolini i do te godine je Lidl već postojao u Americi, tako da ova vest o konačnom dolasku, ne pije vode jer Lidl u Americi postoji i posluje odavno a sada je 2020ta. Posebna priča je da u Lidl u Americi, NORMALAN socijalni stalez ne ulazi. U Lidlu kupuju samo oni iz naj nize socijalne grupe. U Americi je nezamislivo da udjes u prodavnicu u kojoj ne postoji ni jedan jedini normalni i poznati brend. U Lidlu nema Coca Cole, nema Pepsi, nema Sveps, nema čokolade bilo koje firme, za kju je bilo ko čuo. U Lidlu se prodaje samo ono što ni jedna jedina prodavnica nema. Ljudi moji, proizvodi u Lidlu su onih proizvodjača verovatno, k9ji proizvode firme za UNICEF, koji se onda baca iz aviona gladnima u Bijafri, Somaliji, Čadu, Etiopiji ili se deli zaraćenim plemenima i izbeglicama u Jemenu i Siriji. Pa kad nesto pretekne onda to Lidl otkupi i prodaje u svojim prodavnicama sirom sveta. Lidl u Americi je bio čudo za mesec dana a onda, kada su ljudi shvatili, kakvi su to proizvodi i da ih prave firme za koje niko nikad nije čuo i ni jedna ozbiljna prodavnica nema to djubre na lageru, čudo je prošlo i u Lidl niko normalan više ne ide osim onih socijalnih slučajeva, koji su bas na dnu i sa kojima se zivot bas ruzno nasalio. Tako da Lidl ni k9m slučaju n8je tek dosao u Ameriku. On odavno tamo postoji. Ali to je prodavnica samo za stepen iznad narodne kuhinje u kje idu beskućnici. Sad vidim da je to čudo stiglo i u Srbiju. Kuku
Podelite komentar