Amerikanci prvi put ušli u Lidl, a njihove reakcije su neprocenjive

  • 5
Lidl Foto: Shutterstock

SAD su konačno dobile Lidl prodavnicu, posle prvog neuspelog pokušaja ulaska na američko tržište, a njeni stanovnici su brže bolje pohrlili u kupovinu.

Naime, nemački trgovinski lanac je planirao da do leta 2018. otvori 100 svojih objekata, međutim, stvari su pošle po zlu, jer je viđen kao pretnja Volmartu, Krogeru i ostalim regionalnim prodavnicama.

Tviteraši sada, međutim, nisu propustili priliku da podele svoje mišljenje vezano za "veličanstveni ulazak", a TikTok video najbolje pokazuje reakcije Amerikanaca na niske cene i sveže pecivo.

Ovaj lanac trgovina je došao tamo baš u pravo vreme,  ada je kriza zahvatila ogroman deo stanovništva. Video ima 700.000 pregleda na samoj aplikaciji i oko dva miliona na Tviteru, a Evropljani su se dobro zabavili gledajući ga.

Neki od komentara zblanutih američkih kupaca bili su: "Toliko mnogo zaista svežeg peciva i slatkiša!"; "Svake nedelje, oni nasumično daju popust za određene stvari". S obzirom na to da slike govore bolje od reči, u nastavku pogledajte kako je to izgledalo na društvenim mrežama.

Lidl je, inače, od 2017. godine počeo da ulazi na tamošnje tržište.

Video: Kasirke, magacioneri, dostavljači - oni su naši tihi heroji

(Telegraf Biznis)

Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Johan

    23. jun 2020 | 14:51

    Šta sve jedu Ameri ovo će za njih biti premijum.

  • emigrant

    24. jun 2020 | 00:41

    Željan sam majko sira i proje, željan sam majko Srbije svoje.

  • Teča

    24. jun 2020 | 16:01

    O čemu se ovde radi. 2015 sam se penzionisao u Sarlotu u Severnj Karolini i do te godine je Lidl već postojao u Americi, tako da ova vest o konačnom dolasku, ne pije vode jer Lidl u Americi postoji i posluje odavno a sada je 2020ta. Posebna priča je da u Lidl u Americi, NORMALAN socijalni stalez ne ulazi. U Lidlu kupuju samo oni iz naj nize socijalne grupe. U Americi je nezamislivo da udjes u prodavnicu u kojoj ne postoji ni jedan jedini normalni i poznati brend. U Lidlu nema Coca Cole, nema Pepsi, nema Sveps, nema čokolade bilo koje firme, za kju je bilo ko čuo. U Lidlu se prodaje samo ono što ni jedna jedina prodavnica nema. Ljudi moji, proizvodi u Lidlu su onih proizvodjača verovatno, k9ji proizvode firme za UNICEF, koji se onda baca iz aviona gladnima u Bijafri, Somaliji, Čadu, Etiopiji ili se deli zaraćenim plemenima i izbeglicama u Jemenu i Siriji. Pa kad nesto pretekne onda to Lidl otkupi i prodaje u svojim prodavnicama sirom sveta. Lidl u Americi je bio čudo za mesec dana a onda, kada su ljudi shvatili, kakvi su to proizvodi i da ih prave firme za koje niko nikad nije čuo i ni jedna ozbiljna prodavnica nema to djubre na lageru, čudo je prošlo i u Lidl niko normalan više ne ide osim onih socijalnih slučajeva, koji su bas na dnu i sa kojima se zivot bas ruzno nasalio. Tako da Lidl ni k9m slučaju n8je tek dosao u Ameriku. On odavno tamo postoji. Ali to je prodavnica samo za stepen iznad narodne kuhinje u kje idu beskućnici. Sad vidim da je to čudo stiglo i u Srbiju. Kuku

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>