• 0

Najkiju je prioritet direktna prodaja: Menja strategiju, prete otkazi

"Želimo da stvorimo jasno i povezano digitalno tržište"

  • 0
Nike, kompanija, logo

Foto: Tanjug/AP

"Nike Inc" je u petak, 26. juna, upozorio na smanjenje radnih mesta, jer najveći svetski proizvođač obuće pojačava napore da kupcima direktno proda robu, putem svojih onlajn i maloprodajnih kanala.

Planirana otpuštanja su usledila nakon što je kompanija u četvrtak, 25. juna 2020, prijavila kvartalni neto gubitak u iznosu od 790 miliona dolara, budući da je Najki veleprodaja obustavila poslovanje, a zatvarane su i radnje širom sveta.

Iako je onlajn prodaja bustovana tokom karantina, ovom gigantu to nije dovoljno. Najkijeve deonice su pale za 6 odsto, juče ujutru.

"Preusmeravamo resurse i stvaramo kapacitete da ponovo ulažemo u naše najveće potencijalne oblasti, i predviđamo da će naše preusmeravanje verovatno rezultirati neto gubitkom radnih mesta", piše u saopštenju kompanije.

Ipak, kako navode, ova odluka nema veze sa smanjenjem troškova, jer će se svaka ušteda ponovo uložiti u prioritetne sektore kompanije. Još uvek se ne zna koliko će radnih mesta biti smanjeno, niti na koga će posebno uticati, ali je poznato da Najki želi da stvori "jasno i povezano digitalno tržište".

Video: Najveći ekonomski izazovi u narednih 10 godina

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke