• 0

Ko će prvi da popusti? Zakerberg: Ne menjamo ništa, kompanije će se vratiti same

Dok osnivač Fejsbuka veruje u moć i uticaj svoje platforme, CEO Svetske federacije oglašivača, Stiven Loerke, nije baš siguran u to

  • 0
Mark Zuckerberg, Mark Zakerberg

Mark Zakerberg / Foto: Tanjug/AP

Ovih dana nastala je opšta pometnja oko toga što su brojne jake kompanije prestale da se oglašavaju na popularnim društvenim mrežama, pre svega na Fejsbuku, zato što ne podržavaju način na koji te platforme upravljaju (rasističkim) sadržajima.

CEO Svetske federacije oglašivača, Stiven Loerke, veruje da se veliki broj tih brendova, koji su iz svog budžeta "isključili" društvene medije - neće vratiti, osim ako ne dođe do strukturalnih promena.

- To zaključujem na osnovu mog razgovora sa njima - rekao je za CNBC. Oko 120 članova trgovinske grupe (što uključuje PepsiCo, P&G i Diageo), predstavljaju 90 odsto globalne potrošnje u svrhu marketinške komunikacije.

Nedavno istraživanje je pokazalo da, od 58 tih kompanija, 31 odsto je odlučno da bojkotuje oglašavanje na društvenim mrežama, 41 % je navelo da nisu prelomili, a 28 procenata - verovatno neće biti "solidarno" s onima koji bojkotuju, ali navodno uvažava njihove zahteve.

Podsetimo, radikalnu odluku da prestanu s oglašavanjem na društvenim platformama doneli su "Coca-Cola", "Unilever", "Starbucks" itd.

Coca Cola

"Coca-Cola" se oglasila među prvima / Foto: Pixabay

Priča je dobila na značaju tek nakon ubistva Džordža Flojda, a do kada će trajati ta "pauza" - još uvek nije poznato. Bilo je reči da će potrajati do kraja jula.

Kampanja #StopHateForProfit pozvala je brojne brendove da bojkotuju Fejsbuk.

Sa druge strane, osnivač te društvene mreže, Mark Zakerberg, obratio se oko 1. jula zaposlenima i rekao da "kompanija ne planira da vrši promene na kojima insistiraju oglašivači, te da će se svi oni jednom vratiti sami".

Ostaje da se vidi ko će prvi da "popusti".

Video: Najveći ekonomski izazovi u narednih 10 godina

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke