Gorenje posluje u Kini pod neobičnim imenom: "Najvažnije je prilagoditi se kupcima"
Gorenje jača svoje prisustvo na kineskom tržištu, gde je ovogodišnja proslava 70. godišnjice kompanije iskorišćena i kao prilika za predstavljanje branda i njegovih ključnih prednosti kineskim potrošacima.
Gorenje se tome prilagođava i markom za proizvode premium segmenta, dizajnirane pod imenom "Gu Luo Ni". Hisense Gorenje prilagodio je ime marke izgovoru i razumevanju kineskih potrošaca, kao što je to uobičajeno u Kini za strane brendove.
"Sa željom da predstavimo marku kineskim potrošacima na njihovom jeziku, uveli smo njihovu fonetsku interpretaciju imena Gorenje", saopštila je kompanija.
Pozicioniranje ove marke na kineskom tržištu biće podržano brojnim aktivnostima, kako bi se Gorenje kućni aparati približili što većem broju kineskih porodica. Jedna od tih aktivnosti bila je i proslava 70. godišnjice kompanije, koja je nedavno održana u Pekingu.
Gorenje je u vlasništvu kineskog Hisensa od leta 2018, a Hisense je nedavno objavio da u Velenju osniva globalni istraživacki i razvojni centar za kuhinjske aparate i mašine za sudove, za celu Hisense Group.
Krajem juna pokrenuli su i proizvodnju mašina za pranje posuđa marke Hisense za američko tržište, što je prvo takvo rešenje za slovenačku proizvodnju.
U aprilu ove godine, u Hisensu su najavljena otpuštanja zbog posledica epidemije korona virusa u celom evropskom delu grupe.
Neke od planiranih otpremnina su realizovane, a planovi vezani za veći broj otpremnina u velenjskoj proizvodnoj kompaniji Gorenje ovih dana su promenjeni zbog većeg broja porudžbina za naredna tri meseca, te se tako očekuje dodatno zapošljavanje.
Video: Nova kataklizma u Vuhanu: Stravično nevreme odnelo stotinu života
(Telegraf Biznis/Tanjug)
Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Kinez
Koji strani brend? Kinezu su vlasnici Gorenja...
Podelite komentar