• 0

Nisan ima novi logo posle skoro 20 godina, ali i nagomilane gubitke koji ga koče

Aktuelnim ravnim dizajnom auto-kompanija želi da iskaže nov početak u svom poslovanju i pozicioniranju na tržištu

  • 0
Nissan, kompanija, logo, prodavnica Nov početak za japansku kompaniju / Foto: Tanjug/AP

Čuveni "Japanac" je zbog pandemije Covid-19 morao da smanji proizvodnju i ukine 20.000 radnih mesta, mada problemi datiraju i od ranije.

Krajem maja je potvrđeno da se Nisan i Reno ne spajaju, te da prvi preuzima vodeću ulogu u matičnoj zemlji, Kini i Severnoj Americi, a francuski gigant u Evropi, Rusiji, Južnoj Americi i Severnoj Africi.

Nisan je, inače, prijavio gubitak od 2,7 milijardi dolara za april-jun, pošto je prodaja japanskogproizvođača automobila drastično opala usred pandemije korona virusa, a osim toga, pokušavao je da se oporavi od odlaska Karlosa Gosna, bivšeg direktora optuženog za malverzacije.

Kompanija sada želi da osveži svoj imidž i kroz novi logo, sa ravnim znakom, a više o tome možete pogledati na njihovoj zvaničnoj Instagram stranici.

Fotografije koje su danas obišle svet snimljene su u Tokiju, a prikazuju nov izlog Nisanovog izložbenog salona, uz parolu "Start of new Nissan" (Početak novog Nisana).

Ravan logotip (ne reljefni, kakav je bio ranije) nije izabran slučajno: gotovo sve vodeće svetske kompanije u poslednje vreme biraju jednostavan, minimalistički dizajn, a konkretno ovaj Nisanov, redizajniran je posle skoro dve decenije.

Uprkos tome, čini se da će im trebati vremena da se vrate na pravi put. Kompanija je danas ocenila da će zabeležiti najveći godišnji poslovni gubitak u svojoj istoriji i da će joj prodaja vozila pasti za 16 posto, a za to krive isključivo pandemiju.

Kako se dalje navodi, operativni gubitak će iznositi 4,5 milijardi dolara, a ovo je druga godina zaredom da Nisan ima negativne finansijske rezultate.

Video: Vasić: Bankama rok tri dana da na internet stranicama postave ponudu za moratorijum

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>