• 2
 ≫ 

90 odsto Mekovih kupaca promenilo je svoje navike. Da li će to uticati na smanjenje broja osoblja?

 ≫ 

Potrošači hoće digitalno iskustvo, a taj trend se posebno istakao u proteklom periodu

  • 2
Korona Virus, Koronavirus

Foto: Tanjug/AP

Mekdonalds se suočava s nekim novim navikama potrošača, kako se mere izolacije ublažavaju, ali gigant iz oblasti brze hrane veruje da će velike porudžbine i drugi obrasci kupovine ostati prisutni dugo nakon pandemije.

Kompanija je u utorak, 28. jula, izvestila o rezultatima na kraju drugog kvartala. Akcije Mekdonaldsa su pale za 2,1% na jučerašnjem jutarnjem trgovanju, nakon što je saopšteno da im je prihod bio manji za 30% u proteklom periodu. Akcije su dan završile sa padom od 2,5 procenata.

Menadžeri kompanije kažu da je ukupan broj porudžbina opao tokom drugog kvartala, ali da su one porudžbine koje su realizovane - bile veće. Kako se javni saobraćaj u SAD normalizuje, tako se smanjuje stepen onlajn kupovina.

Konkretno u Australiji, isporuka na kućnu adresu je činila skoro 10 odsto porudžbina, što duplira njen prethodni doprinos prodajnom miksu. Dostava u SAD, međutim, još nije dostigla te visine, iako je rasla tokom drugog kvartala, koji je zaključen u junu.

Što se tiče trajnih promena ponašanja kupaca, one se odnose na to da ljubitelji Meka sada više traže digitalno, beskontaktno iskustvo. Mek drajv je korišćen mnogo više tokom pandemije, na primer, samo u SAD se na taj način kupovalo u 90% slučajeva.

McDonalds, Mekdonalds, zgrada, kompanija, logo, zaposlenje

Jul 2020, ispred Mekovog restorana / Foto: Tanjug/AP

Pod najvećim pritiskom su, sasvim logično, Mek restorani smešteni u centru grada, nadomak šoping molova ili u popularnim turističkim destinacijama.

Prodaja je bila mizerna vikendom, ali se oporavljala radnim danima. Takođe, za Mek je vreme doručka i dalje najizazovnije doba dana, jer ljudi ujutru, pre posla i obaveza, uglavnom jedu žitarice ili smrznuti vafl, pre nego hamburgere i ostalo.

Ipak, rukovodioci su istakli da je svetski lanac povećao svoj tržišni udeo tokom drugog tromesečja, a u svemu i finansije igraju važnu ulogu, pa se Mekdonalds trudi da pristupačnim cenama "pobije" konkurenciju.

Video: Samo za gladne adrenalina: Da li biste i vi ručali 50 metara iznad zemlje?

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Sara

    29. jul 2020 | 14:47

    Idite iz nase zemlje i vratite nam LESKOVACKI ROSTILJ kakav Mc Donalds

  • Rs

    29. jul 2020 | 14:47

    Go home pa od svojih pravite debele ljude sa tim aditivima

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>