Objavljena lista najvrednijih: Apple ostaje lider, Netflixu najbrže raste vrednost
Kako prenosi Forbes, po vrednosti brenda na prvom mestu u svetu je Apple, kao i prošle godine, mada je vrednost Netflixa najbrže porasla u proteklom periodu: za 72%, na 26,7 milijardi dolara.
Ipak, najpopularnijem striming servisu će biti potrebno još mnogo vremena da dostigne neprikosnoveni Apple, koji beleži vrednost u visini od 241,2 milijarde dolara.
Odmah iz njega je Google, čija je vrednost 207,5 milijardi USD, a potom slede Microsoft (162,9 milijardi dolara), Amazon (135,4 milijarde dolara) i Facebook (70,3 milijarde dolara).
Među prvih deset brendova nalaze se još i Coca-Cola, Disney, Samsung, Louis Vuitton, McDonald's.
Google je drugi s vrijednošću robne marke od 207,5 milijardi dolara, a među prvih pet redom su i Microsoft (162,9 milijardi dolara), Amazon (135,4 milijarde dolara) i Facebook (70,3 milijarde dolara).
Listu prvih deset čine još Coca-Cola, Disney, Samsung, Louis Vuitton i McDonald's. Zanimljivo je da se na listi TOP 10 brendova s najvišom vrednošću prošle godine nalazila i Toyota, ali im je u 2020. vrednost pala za 7 odsto, pa ova kompanija sada zauzima 11. mesto.
Vuitton se popeo na 9. mesto, iako ranije čak nije bio među 10 najskupljih. Od svih pomenutih marki, samo su Facebook i Samsung izgubili 21%, odnosno 5% vrednosti.
Netflix je za godinu dana porastao za čak 72 posto i nalazi se na 26. mestu. Možda će vas zanimati i ovo, ukupna vrednost 100 najskupljih marki iznosi 2,54 biliona dolara, a više od polovine su američke firme.
Video: Imate li za hleb: Ova vekna košta 1.380 evra i najskuplja je na svetu
(Telegraf Biznis)
Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.