• 0

Prijavite svoje najbolje radove iz oblasti komunikacija i PR-a

Pozivaju se svi profesionalci da prijave svoje najbolje radove iz oblasti komunikacija

  • 0
Devojka, telefon, Mobilni telefon, poruka, kucanje poruke, sms, čekanje, komunikacija

Foto: Shutterstock

Konkurs Društva Srbije za odnose s javnošću za prijavu radova za ovogodišnju 23. po redu dodelu godišnjih nagrada  -  PRiZNANJE 2020. otvoren je 28. jula i trajaće do 28. avgusta 2020. godine.

Pozivaju se svi PR profesionalci da prijave svoje najbolje radove iz oblasti komunikacija do navedenog roka.

PRIZNANJE je nagrada koja se dodeljuje na PRIJEMU za najkvalitetnije i najbolje komunikacijske aktivnosti u prethodnoj godini. Nagrađuju se istaknuti pojedinci i organizacije koji su na najbolji način osmislili i realizovali komunikacije sa određenim javnostima. Tokom godina, ova nagrada i sam događaj postali su prestižni vid profesionalne afirmacije, tako da na konkurs za dodelu PRIZNANJA, svoje aplikacije, osim pojedinaca, šalju i najuglednije organizacije, institucije, agencije.

Društvo Srbije za odnose s javnošću raspisalo je konkurs za 19 različitih kategorija u oblasti komunikacija i PR-a.

Godišnja nagrada Društva Srbije za odnose s javnošću je nagrada koja se dodeljuje u cilju promovisanja profesionalnih uzora u oblasti komunikacija i odnosa sa javnošću, ukazuje na istaknuta pomeranja granica u teoriji i praksi odnosa sa javnošću, a sa krajnjim ciljem dostizanja najviših standarda i razvoja ove profesije.

priznanje

Foto: Promo

Nagrada se dodeljuje u sledećim kategorijama, a prema Pravilniku o žiriranju i dodeli godišnjih nagrada:

Korporativna komunikacija za velika preduzeća, Korporativna komunikacija za mala i srednja preduzeća,
Interna komunikacija, Brend PR, PR komunikacija u integrisanim kampanjama, Komunikacija društveno odgovornih projekata, Komunikacija u neprofitnom sektoru, Komunikacija u javnoj upravi, Krizna komunikacija i upravljanje rizicima, Digitalna komunikacija, Lokalizacija međunarodne kampanje,
Niskobudžetni projekat komunikacije, Komunikacija za inostrano tržište, PR događaja, PR agencija godine,
Nagrada „Dr Dragutin Vračar“, Nagrada „Srđan Đurić“, Nagrada „Komunikator godine“

Pravo učešća na konkursu imaju pojedinci, grupe, kompanije, agencije, javne i neprofitne institucije i druge organizacije koje posluju u Republici Srbiji i čije su komunikacione aktivnosti rezultat domaćeg znanja i stručnosti.

Više informacija o samom konkursu možete pronaći na sledećem linku :

http://pr.org.rs/raspisan-konkurs-za-priznanje-2020/

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke