• 0

Kako e-commerce doprinosi vašem biznisu?

Suočeni sa krizom usled pandemije COVID-19, i mali i veliki biznisi koji nisu imali svoju online prodavnicu, sada su zasigurno odlučili da se odvaže na taj korak

  • 0
Biznis, rad od kuće, laptop, kutije

Foto: Shutterstock

Imajući u vidu šta je to što im je najpotrebnije u ovom trenutku, OTP Banka je zajedno sa kompanijom Mastercard (koja je partner projekta) pripremila e-commerce rešenje koje pruža različite mogućnosti i olakšava poslovanje na duže staze.

Tehnomedia je jedan od korisnika ove usluge a u razgovoru sa Aleksandrom Kostić iz ove domaće kompanje, saznali smo da im je e-commerce doneo veću realizaciju prometa, dok je njihovim klijentima omogućio brzo plaćanje bez odlaska u ekspozituru i bez odlaska u prodavnicu radi kupovine.

- Ova usluga je odigrala snažnu ulogu u našem poslovanju tokom pandemije koronavirusa, ispunila je potrebe potrošača i što je navažnije omogućila svima nama da budemo bezbedniji i smanjimo susrete, jer se prodaja odvija i online - rekla je Aleksandra Kostić, Digital Marketing Manager u Tehnomedia.

Ona je dodala da je cela ova situacija ubrzala razvoj e-commerce kako u njihovoj tako i u drugim delatnostima i da su potrošači sve odlučniji za online kupovinu. Ipak, smatra da ekspanziju e-commerce tek možemo da očekujemo u narednom periodu.

OTP e-ommerce je prilagođen potrebama različitih biznisa i nudi usluge spram faza u kojima se ti biznisi nalaze:

- oni koji već imaju webshop ali žele bolju uslugu

- oni koji nemaju svoju online prodavnicu i

- oni koji žele da naplaćuju kupcima onlajn, ali im ne treba sajt.

Biznis, rad od kuće, laptop, kutije

Foto: Shutterstock

Ova onlajn prodaja proizvoda i usluga se realizuje prihvatanjem uplata platnim karticama Mastercard na sajtu biznisa. Dodatna prednost je to što je dostupna 24 časa dnevno, kako bi kupci iz celog sveta mogli da kupuju ono što im domaći preduzetnici i kompanije nude, u skladu sa njihovom vremenskom zonom. Važno je znati da su troškovi formiranja i održavanja internet prodavnice u odnosu na klasično prodajno mesto niži, i nema fiksnih troškova održavanja servisa, a banka obezbeđuje podršku tokom procesa uvođenja kao i pomoć pri integraciji sistema, ukoliko se pojavi potreba za tim. Po rečima stručnjaka, e-commerce se doživljava kao kanal koji doprinosi imidžu svakog brenda, pa tako i svoje korisnike pozicionira kao lidere u primeni savremenih tehnologija, u očima kupaca.

Garancija bezbednosti: ovde je reč o dodatnoj zaštiti za sve trgovce, zahvaljujući tome što je banka implementirala 3D Secure tehnologiju koja podrazumeva dodatne metode autentifikacije kupca, korisnika platne kartice (Mastercard SecureCode, Mastercard® Identity Check i Visa Secure). Time se trgovac štiti i obezbeđuje od eventualne zloupotrebe platne kartice na internet prodajnom mestu.

Za sve one preduzetnike kojima je ipak prvi korak kreiranje sajta, banka je u saradnji sa svojim partnerima Pim.rs, pokrenula akciju za brzo i lako kreiranje web stranice ili prodavnice, koja sa sobom nosi 50% popusta. Dodatno, nova Pay by Link opcija omogućava da trgovci svojim kupcima ponude online plaćanje nezavisno od sajta i internet prodavnice, jer se sve odvija putem SMS poruke/mejla, odnosno putem linka koji kupcima šalju trgovci SMS porukom/mejlom.

(Telegraf.rs/PR)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke