• 4

Neverovatne prepreke je Britanac morao da savlada da bi stigao na hrvatsko more: 7 krugova pakla

Hrvatska bi posle sezone trebalo da pošalje zahvalnicu na vernosti svim gostima koji su je posetili 2020. godine, pišu tamošnji mediji

  • 4
Hrvatska more, plaza

Hrvatska / Foto: Pixabay

Martina Nimac Kalcina, predsednica  zajednice porodičnog smeštaja Hrvatske privredne komore, i sama vlasnica smeštaja u Splitu, danas je na društvenim mrežama objavila iskustvo svog britanskog gosta koji se opako namučio da stigne na odmor u Hrvatsku.

Priča verno opisuje sve izazove koje je pred industriju putovanja i putnike, stavila pandemija koronavirusa, najteža kriza u istoriji turizma.

"Ovako je izgledao plan putovanja mog trenutnog gosta iz Engleske (za one koji su većinom avio-destinacija)":

1. Rezervisao i uplatio je avionsku kartu za Firencu

2. Rezervisao je i uplatio hotel u Firenci

3. Rezervisai i uplatio hotel u Bariju

4. Kupio online kartu za trajekt Bari-Dubrovnik

5. Rezervisao smeštaj u Cavtatu

6. Rezervisao smeštaj u Splitu ( na 5 noći)

7. Kupio avionsku kartu Split -Engleska

Sled događanja, koji prenosi Poslovni dnevnik je išao ovako:

1. Otkazan let za Firencu. Kupio novu kartu za drugi let. Otkazan drugi let, kupio kartu za treći let. Zovu ga iz aviokompanije da će se taj drugi let (koji je bio otkazan) ipak održati radi potražnje. Uprkos objašnjenju da je kupio kartu za treći let, ne vraćaju mu novac od drugog leta jer će se taj let ipak održati. Istina, da je bio otkazan ali se vratio u raspored i oni ne preuzimaju odgovornost što je u međuvremenu on kupio kartu za treći let.

2. On sam zove hotel u Firenci da proveri rezervaciju (s obzirom na nesigurnost u svemu) i kažu mu da ga nažalost ne mogu primiti jer da su odlučili da ne otvaraju hotel. Ne samo da ga nisu obavestili o tome nego mu još nisu vratili novac.

3. Zove sam hotel u Bariju. Ista situacija s malo većom dozom odgovornosti. Oni mu bar pronalaze zamenski smeštaj u hotelu 3 km od njih i vraćaju puni iznos.

4. Kupuje online kartu za trajekt do Dubrovnika. Čeka red u luci sat vremena i kada dođe do trajekta kažu mu da ne može ući s tom kartom nego mora otići da preuzme kartu 3 km od luke pa da se vrati. To nigde nije na internetu pisalo. Izgubio dva sata.

Rijeka, Opatija, Hrvatska, more

Foto: Pixabay

5. U Cavtatu divan smeštaj i domaćin.

Domaćin mu nudi da ostane duže i koliko hoće jer nema nikoga, a inače su mu sve jedinice bile pune 6 meseci.

6. Dok je u Cavtatu dobija informaciju da mu je otkazan let Split- Engleska i da je idući za dva dana.

7. Dolazi u Split i ostaje dva dana duže.

Martina Nimac je zapravo svoj post završila rečenicom: Hrvatska bi nakon sezone trebalo da pošalje zahvalnicu na vernosti svim gostima koji su je posetili 2020. godine.

Video: Avgust je, a za hrvatski turizam kao da je decembar, u dubokom je minusu

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • bg

    14. avgust 2020 | 16:16

    Sledeci put nemoj da uplacuje preko jeftinih avio kompanija i prenocista nizeg ranga i docice na vreme.

  • Grunf

    14. avgust 2020 | 18:27

    Trebolo je da u Hrvatsku dodje preko Himalaja i autobusom kroz Mongoliju. Kreten.

  • Jana

    14. avgust 2020 | 17:39

    Uporan čovek, to je danas retkost. Mada, sve je to moglo lakše, sam je kriv. Ja se u ovo doba ne bih usudila nigde da krenem ako ne mogu da putujem privatnim letom za grupe. Proći sve to, što rekoste sedam krugova pakla... neka, hvala.

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>