Burger iz restorana, ali kod kuće: Lukav trik koji koriste popularni brendovi da izađu iz krize
Industrija hrane prolazi kroz najtežu ekonomsku krizu još od Drugog svetskog rata
Veliki brendovi hrane i pića žele da ljudi nastave da konzumiraju njihove proizvode i tokom pandemije korona virusa, ali moraju da pronađu nove, "lukave" načine da to i ostvare.
Među tim kompanijama su primarno "Impossible", "Blue Bottle" i "Shake Shack", a kako prenosi CNN, prva u ovom nizu će ubuduće dopuštati restoranima u Hong Kongu da prodaju njihove pljeskavice direktno kupcima.
Dakle, taj potez nagoveštava novu eru trgovine, u kojoj restorani postaju maloprodajni objekti, jer industrija hrane i ugostiteljstva mora da se prilagodi promenama koje je donela pandemija Covid-19.
Ostali igrači, kao što su "Shake Shack" i "Blue Bottle Coffee", nedavno su takođe razvili nove inicijative širom sveta kako bi pokušali da dođu do više kupaca, koji sada mahom sede kod kuće i sami spremaju hranu.
Na primer, "Impossible" šalje ogromne zalihe mesa (paketa) nekolicini svojih partnerskih restorana po gradu, u nadi da će kupci početi da kupuju svoje pakete za poneti, i praviti burgere kod kuće, po uzoru na "fabričke". Kompanija je slične inicijative pokrenula u SAD i Singapuru.
Trenutna kriza je, inače, istorijska za lance hrane, jer je karantin uzeo danak. Još od Drugog svetskog rata, ova industrija nije imala toliko izazova u poslovanju, pa prehrambeni lanci moraju da promene način poslovanja, a sva je prilika da će biti više "restoranskog ručavanja kod kuće".
Video: Njive u zapadnoj Srbiji nisu idealne samo za maline: Proizvođači pšenice zadovoljno trljaju ruke
(Telegraf Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.