Gigant beleži pad prodaje za više od 50 odsto, ostaje "kraći" za 2 milijarde USD

  • 1
Nordstrom, prodavnica, kompanija, logo Foto: Shutterstock

Nordstrom, čuveni lanac prodavnica iz Amerike, u utorak je izvestio da je njegova neto prodaja opala za 53% tokom drugog tromesečja.

To se desilo zato što je pandemija zatvorila milione ljudi u kuće, a pretrpela je i onlajn prodaja zbog promene tajminga o organizovanju popusta na konto godišnjice Nordstroma.

Kompanija je saopštila da su njene prodavnice, uključujući "off-price" Nordstrom Rack lokacije, bile zatvorene oko polovinu dana u poslednjem kvartalu, što se odrazilo na loše rezultate.

Profitabilnost Nordstroma je takođe ugrožena, jer je lanac davao veće popuste kako bi ostao konkurentan, a generalno je prodavao manje odeće.

Akcije Nordstroma su pale za oko 6%.

Gubitak po akciji je 1,62 dolara, a očekivano je bilo 1,48 USD. Prihod je 1,86 milijardi USD, a procena je bila 2,38 milijardi USD. Za period završen 1. avgusta, Nordstrom je zabeležio gubitak od 255 miliona dolara.

Neto prodaja je pala za 53% na 1,78 milijardi USD, sa 3,78 milijardi USD koliko je zabeleženo 2019. Internet prodaja je smanjena za 5 odsto.

Video: Aston Martin DB5 više neće biti samo legendarni automobil: Stiže posebna serija viskija

(Telegraf Biznis)

Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>