Sok Pipi je bio megapopularan u celoj Jugoslaviji: Sada ima novu reklamu koja je zapalila mreže
Promjena vrimena, a i vrimena se minjaju. I #bolimePipi. 🍊A post shared by Pipi (@bolimepipi) onView this post on Instagram
Nova reklama za sok Pipi, preduzeća Dalmacijavino iz Splita, izazvala je lavinu komentara na mreži. Naime, ovaj napitak je bio popularan osamdesetih godina, i to upravo zahvaljujući dobrom marketingu.
Za tadašnja shvatanja, reklame za Pipi bile su šokantne, a brend je sada na Fejsbuku plasirao stilizovani crtež dvojice muškaraca na plaži kako se drže za ruke i crtaju srca na pesku, uz poruku: "Promjena vrimena, a i vrimena se minjaju. I #bolimePipi", prenosi Morski.hr.
Zanimljivo, nasuprot očekivanjima kampanja je izazvala više pozitivnih nego negativnih reakcija, čak su mnogi rekli da će upravo zbog ove reklame dati šansu soku Pipi.
"Svaka čast! Videti ovu odu slobodi i ljubavi u ova čudna vremena daje nadu u bolje sutra. Bravo.", jedan je od komentara. Ipak, bilo je i onih koji ne misle tako.
Vice Batarelo, predsednik konzervativne katoličke zadruge Vigilare, napisao je:
"(Pipi sok) Homo propaganda i indoktrinacija (na "simpa" način) dece i mladih. Odvratno. Bojkot! To jest, ne kupovati niti Pipi niti bilo šta od DALMACIJAVINO, koji je vlasnik. Sram vas bilo što potkopavate hrvatsku i katoličku kulturu i moral."
Takođe je dodao da je, prema njegovom mišljenju, ovo deo "globalističke sekularne i sodomističke agende, te da se nasilno ruše hrišćanski temelji, a najviše moral i porodica".
Kako dalje navodi hrvatski portal, hercegovački biznismen i direktor firme Dalmacijavino Luka Diel-Zadro, ne obazire se na ovakve komentare.
- Što se tiče Pipija, mislim da je samo nebo granica. Kad sam rekao da Pipi ima nacionalni potencijal, većina ljudi mi se smejala. Danas samo u zagrebačkoj regiji prodajemo petnaest posto Pipijeve proizvodnje - kaže on.
Video ispod prikazuje kako je izgledala reklama za Pipi 80-ih godina.
Video: Aston Martin DB5 više neće biti samo legendarni automobil: Stiže posebna serija viskija
(Telegraf Biznis)
Video: Usvojen budžet, republička kasa za sledeću godinu teška 2.346,2 milijarde dinara
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Sanja
Hotel na Zlatiboru pre 7 dana, bazen, puno ljudi sa decom, 2 popodne. 2 tipa se grle i prave fotosesiju, jedan seda, pa leže na drugog na ležaljci da se slikaju, pa se guze i obilaze sve delove oko bazena napadno gestikulirajući i slikajući selfije neprekidno. Ležim i razmišljam da ovo rade devojka i dečko svi bi rekli -gle ova dva debila, kako ih nije sramota ....Ovako svi ćute i gledaju u čudu, a oni namerno sve napadnije se ponašaju u stilu -može nam se i ne smeta nam ništa. Čemu to, tako napadno, isfolirano, nezrelo ponašanje dva odrasla muškarca?! Glupo i bezveze.
Podelite komentar
Sara
Uzas!
Podelite komentar
Zvezdan
Europa brale pa objasnite djeci ove nakarade i sta znace daleko joj kuca od pravoslavne srbije
Podelite komentar