Gigant bustovao prodaju tokom krize, sada otvara 120 novih prodavnica
Stotine prodavnica zatvoreno je tokom pandemije, ali ne i Lego, koji je na putu da otvori 120 novih objekata ove godine.
Danska firma kaže da klasične prodavnice, a ne onlajn, takođe imaju izgleda za uspeh, uprkos pandemiji, merama ograničenja i praznijim ulicama, piše BBC.
- Kada su se naše prodavnice ponovo otvorile nakon karantina, bili su redovi ispred njih i u njima - rekao je šef kompanije Niels Kristiansen, i dodao da "Lego pruža mogućnost klijentima da se upoznaju s brendom na licu mestu".
Ova kompanija zaista i ima nesvakidašnje principe poslovanja. U mnogim velikim Lego objektima nalaze se delovi za igru, gde mališani, ali i odrasli mogu da isprobaju kokcice i novitete. Takvo iskustvo nije moguće doživeti "preko mreže".
Informacija o novim prodavnicama dolazi nakon što je danska kompanija svetskih razmera najavila prihode od 15,7 milijardi danske krune (više od 2 milijarde evra) za prvu polovinu godine, što je rast od 7%, dok je operativni profit porastao za 11%.
Lego ima 612 prodavnica širom sveta
Od novih prodavnica koje otvara, 46 je pokrenuto u prvoj polovini godine. Sveukupno, njih 80 biće smešteno u Kini. Ono što je kompanija primetila od početka krize jeste da se više odraslih uključuje, ili bolje rečeno - vraća, u svet "žutih kockica".
Tome je verovatno doprineo karantin, odnosno manjak zabave, koju su odrasli praktikovali pre krize. Kristiansen kaže da sada na veb stranici imaju više od milion odraslih prijavljenih, kao i da su porodice počele zajedno da slažu Lego kockice u mesecima "lockdown"-a.
Zanimljivo je i ovo, prodaja složenijih i skupljih Lego setova porasla je dva i po puta u prvih šest meseci 2020, jer su porodice tražile "velike projekte" na kojima bi radile zajedno. Šef kompanije kaže da se zamah nastavlja i u ovom delu tekuće godine, bez obzira na to što se ljudi vraćaju na posao, a deca u školu.
- Dakle, ovaj rezultat nije samo odraz dva meseca kada su svi sedeli kod kuće - kaže Kristiansen. Kompanija navodi i da je bez obzira na otvaranje novih radnji, e-trgovina i dalje od vitalnog značaja za njihovo poslovanje, a posete na zvaničnoj stranici su se duplirale (na 100 miliona) u prvoj polovini godine.
Tematski setovi su i dalje najpopularniji, a među njima su "Star Wars", "Disney Princess" i "Harry Potter".
Video: Kocka do kocke i nastane pravo čudo: Jedanaestogodišnjak gradi fudbalske stadione kao od šale
(Telegraf Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
PECA
Bustovao-lepa srpska reč, inače nastala od ne tako lepe engleske reči - povećao, povisio
Podelite komentar