• 1

Čuvene Timberland cipele više nikada neće biti iste: Kompanija menja ceo koncept

Nova vizija kompanije nije samo da pomogne prirodi

  • 1
cipele

Foto: Pixabay

Kompanija Timberland, jedan od vodećih svetskih brendova u industriji obuće i odece, planira da njegovi proizvodi do 2030. godine imaju pozitivan uticaj na prirodu. Kompanija će, obećala je, prirodi vraćati više nego što od nje uzima. Firma, između ostalog, namerava da unapredi biodiverzitet, kvalitet vode i život farmera od kojih nabavlja sirovine.

Ovaj plan će biti ispunjen postizanjem dva cilja: da 100% proizvoda budu dizajnirani tako da ispunjavanju principe cirkularne ekonomije,da se 100% prirodnih materijala dobija iz regenerativne poljoprivrede.

Kroz cirkularni dizajn proizvoda Timberland namerava da smanji otpad na nulu, a da dobijanjem prirodnih materijala iz regenerativne poljoprivrede ostvari ne samo neutralan, već pozitivan uticaj na prirodu, navodi se u saopštenju kompanije.

Do 2030. cilj kompanije je da svi proizvodi – obuća, odeća i aksesoari – budu dizajnirani u skladu sa principima cirkularne ekonomije.

Tako će se proizvodi izrađivati od materijala koji bi inače otišli ​​u otpad i biće dizajnirani da mogu da se recikliraju na kraju životnog veka.

Ove jeseni Timberland lansira svoju prvu kolekciju čizama izrađenih od regenerativne kože koja je proizvedena sa farmi u SAD.

Timberland, takođe, sarađuje sa farmerima koji su pioniri u regenerativnoj poljoprivredi na formiranju novih lanaca snabdevanja regenerativnom gumom, pamukom, vunom i šećernom trskom u cilju postizanja svojih ciljeva do 2030.

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Djisko

    Za pocetak su mogli da povecaju dubinu sare, produze vek obuce....

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke