Jedini mlečni proizvod koji odoleva vremenu: Kako je ova nacija zauvek zavolela sir

 ≫ 
  • 0
kačkavalj Sir, izgleda, odoleva svakoj krizi / Foto: Pixabay

Američka mlečna industrija je imala razna iskustva i izazove tokom poslednjih nekoliko godina, ali prodaja u jednoj kategoriji raste već decenijama i ima još mesta za napredak.

Govorimo o siruProsečni Amerikanac bi pojeo nešto više od 6 kilograma sira 1975. godine. Ali se ta cifra do 2018. "popela" na čak 17 kilograma u godini. Za razliku od sira, druge mlečne kategorije stagniraju ili su u padu, prenosi CNBC. Mleko se konzumira manje nego pre: 112 litara po osobi je zabeleženo pre 45 godina, a pre dve godine, "samo" 66 litara.

Šta je zaslužno za uspeh sira?

Ne, nisu samo čizburgeri. Prvo mesto sa njima deli pica. Mocarela je od prilično opskurnog italijanskog sira postala najpopularnija vrsta sira u SAD. Veliki lanci kao što su Domino's Pizza i Pizza Hut dostavljaju svoje pice brojnim Amerikancima, čak i posluju širom sveta, iako su američke kompanije, a ne italijanske.

Napredak je uočljiv i u pakovanjima i aromama sireva, dostupnih u prehrambenim prodavnicama. Usitnjeni sir je naglo porastao i sada čini oko 6 milijardi dolara celokupne kategorije kravljeg sira, koja vredi nešto manje od 18 milijardi dolara.

lazanja Amerikanci obožavaju italijansku kuhinju koja obiluje sirom / Foto: Pixabay

Jedna od kategorija koja je "patila" poslednjih godina je prerađeni sir, onaj koji znamo kao "topljeni, u listićima". Ta kategorija je nekada bila omiljena zbog brze hrane, poput čizburgera i sendviča s roštilja. Ali, Amerikanci se sada više okreću prirodnijim i zdravijim alternativama.

Poboljšana tehnologija pakovanja smanjila je potrebu za konzervansima koji sprečavaju kvarenje, a koji su nekada prerađeni sir činili tako privlačnim.

Ipak, gigant "Kraft Heinz" je tokom pandemije zabeležio dvocifreni rast prodaje svog prerađenog sira "Kraft Singles", jer su Amerikanci tražili hranu koja može duže da opstane tokom krize.

Takođe, analitičari iz mlečne industrije kažu da mnogi potrošači sada kuvaju kod kuće. Tokom varljivog vremena, oni žude za nostalgičnijim jelima, poput sendviča sa sirom sa roštilja, naćosa, burgera iz Mekdonaldsa.

Video: Aston Martin DB5 više neće biti samo legendarni automobil: Stiže posebna serija viskija

(Telegraf Biznis)

Video: Skupština počela rad minutom ćutanja za stradale u NS i Dragana Markovića Palmu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>