U Srbiji je obuća najnekvalitetnija? Ovim prljavim trikom se služe trgovci da ne uvaže reklamaciju
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Kontrola kvaliteta
Ko je dozvolio trgovcima da varaju narod i da se enormno bogate uvaljujući treću klasu obuće prodavajući je kao prvu...
Vesna
U razgovoru sa prijateljima sam zaključila da je najčešće odgovor na reklamaciju:"Odbijena zbog nepravilnog održavanja." Što god to značilo. To je ono kada neko želi da vas odbije, pa vam odgovori nečim što je obostrano nedokazivo. 😁
Marija Leskovac
Kupila čizme u Metro-u, unutra postavljene krznom, dakle zimske. Posle prvog nošenja po kiši, promenile boju na pojedinim mestima. Odgovor na reklamaciju bio je da se ne uvažava, nisu predviđene za vlažne uslove. Ja nisam videla nikog da nosi duboke postavljene čizme leti!