• 0

Uspešan biznis model: Domaći proizvođači izašli na tržište uz podršku dm-a

Kompanija dm pre dve godine pokrenula je projekat dm Inkubator koji je imao za cilj da pomogne domaćim proizvođačima da razviju i unaprede svoje proizvode i da ih uspešno plasiraju na police najvećeg drogerijskog lanca u Evropi

  • 0
DM drogerie Foto: DM/Promo

U prvoj godini razvijeno je 57 proizvoda, dok je u poslednjih 9 meseci na police plasirano još 15 novih, tako da se danas u svim dm drogerijama nalazi 72 proizvoda domaćih preduzetnika koji su deo ovog inovativnog projekta kompanije. Ovaj biznis model pokazao se kao veoma uspešan, naročito u proteklom periodu u kojem je značajna podrška stigla upravo od domaće proizvodnje.

Šta kažu domaći proizvođači koji su dobili ovu jedinstvenu priliku?

Razvili proizvod koji će rešiti brige mnogih ljudi

Jedan od domaćih proizvoda koji je već više od godinu dana dostupan kupcima u dm drogerijama je i Olydrop ulje za masažu desni. Ovaj 100 odsto prirodan preparat u potpunosti je bez veštačkih boja, mirisa i konzervanasa, a pogodan je za upotrebu i kod male dece, trudnica pa čak i hroničnih bolesnika budući da sadrži samo potpuno prirodne sastojke. Ova mešavina ulja i 6 različitih biljaka jedinstven je i veoma delotvoran proizvod za negu desni.

Naš posao pokrenuli smo 2017. godine sa željom da svojim proizvodom pomognemo što većem broju ljudi. Drago nam je što smo zahvaljujući dm Inkubatoru u tome i uspeli jer se sada naš proizvod nalazi u više od 100 dm drogerija u zemlji - ističe Bojan Šutulić, tvorac brenda Olydrop i dodaje da je važno da budemo uporni, vredni i istrajni jer samo tako možemo da budemo kompetitivni na globalnom tržištu organskih proizvoda.

DM drogerie Foto: DM/Promo

Ideja realizovana zahvaljujući dm Inkubatoru

- Ideja za razvoj ovog proizvoda nastala je neposredno nakon što sam saznala za projekat dm Inkubator. Već neko vreme u meni je, kao profesionalnom šminkeru, postojala želja da jedan od prvih mojih proizvoda bude baš tečne teksture, a pojava ovog projekta uobličila je koncept proizvoda idejom da se ubace prirodni sastojci poreklom iz Srbije - kaže Tijana Mitić, tvorac jedinstvenog Coquette tečnog rumenila i dodaje:

- Ovim projektom, dm me je inspirisao da ubacim prirodne elemente u svoj proizvod, a sama inspiracija za tečno rumenilo nastala je pod uticajem velikog svetskog trenda, takozvanog svežeg lica koje se postiže upravo rumenilom. Formulacija rumenila razvijena je od strane fenomenalnih stručnjaka fabrike Dahlia koja je uslužno proizvela Coquette proizvode.

Rumenila Coquette su tečno-kremaste teksture, u nijansama kajsije, maline i kupine, svako sa istoimenim prirodnim uljima iz koštica ovih voćki, a koje su poreklom iz Srbije. Spoj drugačije teksture rumenila od one na koju je većina žena navikla i prirodnih sastojaka čine ovaj proizvod nešto drugačijim od trenutne ponude dekorativnih proizvoda na domaćem tržištu.

Za celu porodicu - matični sokovi od organskog voća

- Naš matični sok proizveden je od kvalitetnog organskog voća od celih plodova sa organskih imanja iz Srbije. Nakon branja, hladnim presovanjem i pasterizacijom, dobijamo visokokvalitetni organski matični sok, bez dodataka vode, šećera i aditiva, koji se čuva u staklenoj ambalaži. Specifičnim postupkom proizvodnje, bez dodavanja antioksidanata, sačuvana je prirodna boja soka.  Na taj način, boja, ukus i miris organskog matičnog voćnog soka svojstveni su voću od kojeg je i proizveden - ističe Ana Dolovac iz porodične kompanije Dolovac organic. Kako se piju? Dostupni u kombinaciji pet različitih voćnih ukusa, ovi napici predstavljaju pravo slasno osveženje, a možete da ih pijete razblažene vodom ili pomešane sa nekim drugim voćnim sokom.

DM drogerie Foto: DM/Promo

U okviru dm Inkubatora, u segmentu nege i lepote razvijeni su i drugi specifični proizvodi poput Bione, koja nudi kompletnu negu lica na bazi jedinstvenih sastojaka, My way natural čvrstih losiona za telo, Multiactiv čudesne marmelade za predeo oko očiju, Call me Frank preparata za negu muške kose i drugih. Ponuda hrane takođe je postala bogatija za niz slasnih namirnica kao što su Tvoja domaćica salate od prirodnih sastojaka, PrirodNo1 organski namazi od borovnice, šumskih jagoda i crne zove, kao i matični sokovi koji stižu od brenda Vrtlari, koji nudi kašaste prirodne sokove od brokolija i jabuke, koji sadrže čak 51 odsto brokolija i 49 odsto mutnog soka od jabuke.

Deo jedinstvenog asortimana dm Inkubatora biće na sniženju do 30 odsto u periodu od 16. do 30. septembra, kada će kupci imati priliku da pronađu svoje ekskluzivne favorite po još pristupačnijim cenama.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Edina je najmlađa vlasnica škole jahanja u Srbiji

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>