Napravila račun od 1.700 evra i pobegla: Hoteli digli tužbu, žena iz Hrvatske tvrdi da je ona žrtva

  • 1
hotel Foto: Pixabay

Preduzetnica u usponu i finansijska menadžerka Irena D. (36) u dva navrata je koristila hotelske usluge na području Zagreba, a da ih nije platila. Postala je nepoželjna gošća popularnih hotela "Esplanade" i "Jagerhorn" u ulici Ilica.

Za 14 noćenja s uslugama minibara, zatim restoranske hrane i pića, ostala im je dužna 12.887 kuna (blizu 1.700 evra). Za nenaplaćene usluge okrivila je pogrešno ukucan PIN na kartici i osoblje hotela, a kad je policiji prijavljena za prevare, odlučila je da ne podmiri račune, tvrdeći da je ona, zapravo, oštećena, prenosi Jutarnji list.

Prvo je od 23. do 30. decembra 2019. boravila u sobi 239, hotela "Esplanade". Konzumirala je hranu i piće u restoranu "Le Bistro", a svaki trošak je odobrila sopstvenim potpisom na račun sobe u kojoj je odsela. Kako navodi zagrebačko tužilaštvo, tim potezima je radnike hotela držala u lažnom uverenju, oštetivši firmu "Esplanade Oleander" za 10.288 kuna (oko 1.300 evra).

I dok je još imala neraščišćene račune s ovim hotelom, prijavila se 18. januara u "Jagerhorn", gde je boravila do 23. januara ove godine. Zaposlenoj u hotelu je dala karticu, a prilikom unosa šifre, dvaput je pogrešila. Treći put nije htela da je unese, strahujući od blokade računa, pa je obećala da će otići do banke i podići novac.

Pritom je odbila da preda ličnu kartu recepcionarki, pa je ušla u verbalni sukob i s direktorom hotela. Firmu "Ilički rog" je oštetila za 2.599 kuna (oko 350 evra). Hoteli su protiv nje podigli tužbu, a Opštinsko državno tužilaštvo za preduzetnicu, inače već ranije osuđivanu, traži 11 meseci dobrotvornog rada.

Irena D., ipak, nastavlja po svom.

Visa card, viza, kupovina, kreditna kartica, onlajn, e-kupovina, internet, plaćanje, ekonomija Foto: Tanjug/AP

- Što se tiče "Esplanade", došlo je do zabune, jer su oni prilikom čekiranja dobili na uvid moju kreditnu karticu, a kad sam odlazila, popunila sam fizički pisanu odjavu i otišla. Oni su uočili neki problem, za šta sam im rekla da nema problema i da mi pošalju pisani račun. Nakon toga su počeli da me lažno optužuju. Optužbe ne priznajem i nemam nameru da bilo šta platim. I nije prvi put da sam tamo odsela privatno i poslovno. Ja sam oštećena - ispričala je policiji Irena D. i dodala da se i u hotelu "Jagerhorn" našla u istoj situaciji.

Priznala je da je prilikom "check-out"-a imala problema s karticom.

- Umesto da su mi lepo rekli za problem, fizički sam napadnuta. I smatram da u takvom slučaju imam pravo da odbijem plaćanje i odem iz objekta. Moje je potrošačko pravo da ne platim i da odem i zbog toga ne mislim da se bilo kome izvinjavam, niti ću, iz principa - kaže ona i dodaje:

"Potpisi na računima jesu moji, a na usluge u hotelu nisam ulagala prigovore. Kako nisu mogli da skinu novac s moje kartice, rekla sam im da mi pošalju račun i da ću platiti. Ali, nisam znala da su u međuvremenu protiv mene digli prekršajnu prijavu, pa stoga sada nemam nameru da bilo šta platim. Ne zato što ne mogu, nego zato što nema osnove za prijavu".

Recepcionarka "Jagerhorna" kaže sledeće: "Dala mi je neku staru oštećenu studentsku knjižicu, ali sam joj rekla da treba da preda relevantni dokument. Na to je odgovorila da joj je lična karta u izradi, a da joj pasoš treba za banku. Pozvala sam direktora hotela, pa su počeli da se raspravljaju. Nije htela da ostavi nikakve stvari, pa sam joj ukazala na to da ću morati da pozovem policiju. Gošća je, potom, otišla iz hotela pre dolaska policije".

Video: Cena prava sitnica: Kuća iz snova koju možete postaviti gde god poželite

(Telegraf Biznis)

Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>