Voda sa ukusom alkohola? Spremaju se da pokore svoje najveće tržište
Prošle godine, na globalnom planu, po nivou prihoda Koka-Kola (Coca-Cola) je imala skoro 32 odsto udela u Severnoj Americi, što nas navodi na zaključak da je S. Amerika njeno najveće tržište. Ostatak je raspoređen na Evropu, Afriku i Bliski istok, zatim na Aziju, Latinsku Ameriku.
U 2019. ovaj gigant je takođe generisao više od 37 mlrd dolara neto operativnih prihoda, mada su njegove "najbolje godine" ostale deceniju iza nas. Ipak, Koka-Kola je poznata po inovativim reklamama, ulaganju u marketing i traženju kreativnih rešenja, pa je tako ovaj put odlučila da plasira "vodu s ukusom alkohola".
O čemu je, zapravo, reč? Koka-Kola se udružila s pivskom kompanijom "Molson Coors Beverage Co", kako bi unapredila svoju mineralnu vodu "Topo Chico". Lansiranje je planirano za sledeću godinu, a američki div ima ideju da se više posveti alkoholnim pićima i proširi svoje poslovanje van granica Japana i Južne Amerike, gde prodaje piće "Lemon-Do".
Koka-Kola je kupila pomenuti brend mineralne vode 2017. godine od svog drugog najvećeg partnera na području Latinske Amerike - "Arca Continenta". Lansiranje mineralne vode s dodatkom alkohola trebalo bi da "ojača" portfelj alkoholnih pića sa niskim sadržajem alkohola, kada je reč o divu "Molson Coors Beverage Co".
Ovo niskokalorično piće takmičiće se sa popularnim napitkom "White Claw", kao i sa ostalim napicima u limenci, kao što je "Anheuser Busch Inbev NV". Akcije pivske kompanije su skočile 4% nakon objave ove vesti.
Video: Aston Martin DB5 više neće biti samo legendarni automobil: Stiže posebna serija viskija
(Telegraf Biznis)
Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.