• 0

Dovoljno je da znate svoj broj farmerki: Više nećete morati u radnju, potrebna su 2 klika

Slavna kompanija za proizvodnju džinsa je, uprkos krizi, profitirala ove godine. Ali, to ne znači da nije morala da smanjuje broj radnih mesta

  • 0
levis, džins

Foto: Pixabay

Akcije kompanije "Levi Strauss & Co" skočile su u utorak više od 9%, nakon što je proizvođač odeće od džinsa izvestio o rastu onlajn prodaje od 52%, što mu je pomoglo da nadoknadi ostale gubitke tokom trećeg fiskalnog kvartala.

Uprava kompanije je analitičarima rekla da očekuje da će se snažne performanse nastaviti i u prazničnom kvartalu, iako je izvesno smanjenje prodaje za 14% do 15% iz godine u godinu, pod pretpostavkom da se pandemija ne pogorša.

Kompanija je takođe rekla da će prestati da isplaćuje dividende u četvrtom tromesečju, ali ima za cilj da nastavi isplatu 2021. godine, ukoliko se nastave pozitivni trendovi. Prodaja je u trećem kvartalu pala za 27%, zbog zatvaranja prodavnica, a neto prihod je opao za 78 procenata.

Ali, pad je bio manji nego što je kompanija očekivala, premašujući unutrašnje ciljeve. Levis je takođe stekao tržišni udeo u ključnoj kategoriji ženske odeće. Uprkos padu, div ostaje profitabilan. Kako je dalje navedeno iz kompanije, "isplatili su se svi teški izbori doneti početkom pandemije".

U julu je kompanija najavila da smanjuje oko 15% svoje globalne korporativne radne snage, što uključuje oko 700 radnih mesta. Na kraju 3. kvartala Levis je ostvario bolje rezultate, nego što je očekivano.

Prilagođena zarada po akciji je iznosila 8 centi, a očekivan je gubitak od 22 centa; prihodi su dostigli 1 milijardu dolara, a prognoza je bila da će iznositi 822 miliona dolara. Podsećamo, Levis je 2019. prijavio net prihod u visini od 1,45 mlrd USD.

U Americi je neto prodaja pala za 29%, dok je u Evropi pala za 16 procenata, a u Aziji za čak 42 odsto. Kompanija je rekla da su njeni digitalni prihodi globalno, što uključuje prodaju na sopstvenim sajtovima, kao i na veletrgovinskim partnerima poput Amazona, porasli za 50% i ostvarili oko 24% prodaje u 3. kvartalu - dvostruko više nego 2019.

Video: Ova mama je pravi genije: Pronašla je način da ide u nabavku sa troje male dece

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke