• 0

Šansa za male firme: Zašto je važan Amazonov Prime Day?

Inače se obeležava u julu, ali je ove godine zbog pandemije kovid-19 pomeren za oktobar

  • 0
amazon

Foto: Unsplash

Amazonova godišnja dvodnevna specijalna onlajn prodaja, samo za članove Prime Day-a, odvija se danas i sutra, 14. oktobra. Kupcima će doneti više od milion ponuda raznih proizvoda iz popularnih kategorija: od dodatne kućne opreme, preko igračaka pa do elektronike.

Osim što će kupcima pružiti velike uštede, počev od utorka u ponoć, popularna promocija prodaje takođe će ponuditi hiljadama malih preduzeća mogućnost da brže steknu (nove) kupce i prihode. Trenutno više od 500.000 malih i srednjih preduzeća u SAD prodaje preko Amazona, a cilj kompanije je da stekne još 100.000 novih prodavaca.

Uprkos kontinuiranoj pandemiji, nezavisni prodavci trenutno čine više od polovine svih koji prodaju putem onlajn trgovca. Ovo je definitivno doba onlajn prodaje i šansa za sve male, ali i velike firme da se probiju na tržište. Samo krajem maja, nakon "kruga" od 12 meseci, američki prodavci malih i srednjih preduzeća prodali su više od 3,4 milijarde proizvoda (vrednosti 160.000 USD), u odnosu na 2,7 milijardi iz 2019. i 100.000 dolara.

Prime Day nudi malim preduzećima dodatnu izloženost milionima kupaca širom sveta. To je iskusila i firma "Furbo Dog Camera", koja prodaje na Amazonu od 2016. godine, a prvi put učestvuje na Prime Day-u od 2017. Kako kažu, ova dvodnevna prodaja im je pomogla da ojačaju finansijski, jer taj dan znatno može da uveća prodaju.

Ove godine planiraju da ponude svoj najprodavaniji proizvod po ceni od 133,99 dolara, a inače košta 249 USD. To je popust od 46 odsto, a na dan Prime Day-a predviđaju rast prihoda od 70%. Prošle godine, taj dan im je ujedno bio i najznačajniji pojedinačni prodajni dan.

Iz "Furbo Dog Camera" kažu da su uvideli da više od četvoro od 10 početnih kupaca postaju ponovljeni kupci. Ove godine, prodaja je porasla za više od 40 odsto u odnosu na 2019, te se očekuje da će premašiti milion dolara. Prime Day se, inače, dešava u julu, ali je ove godine pomeren zbog pandemije.

Još nije izvesno prognozirati koliki bonus će doneti ovogodišnja promocija, jer je mnogo Amerikanaca ostalo bez posla tokom krize, te podnelo zahtev za novčanu pomoć na osnovu nezaposlenosti.

E-trgovina je porasla za 31,8% od drugog kvartala 2020, i sada čini 16,1% ukupne domaće maloprodaje, prema podacima Ministarstva trgovine. Ali u isto vreme, skoro polovina Amerikanaca kaže da je pretrpela finansijske probleme zbog pandemije.

Rastuća promena u raspoloženju potrošača može uticati na to da se ove godine manje kupuju neesencijalne stvari i luksuzna roba, što je bio slučaj prethodnih godina. Ali opet, očekuje se da će se čak 71 odsto praznične kupovine odvijati onlajn.

Video: Štrajk u italijanskoj ispostavi Amazona: Ljuti jer ih kompanija ne štiti od korone

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke