• 0

Instagram nije ni među 10 najvrednijih svetskih brendova, a Epl ponovo obara rekorde

Vrednost prema brendu kompanije koja proizvodi iPhone trenutno iznosi 323 milijarde dolara. S druge strane, tržišna vrednost Epla je oko 2 biliona dolara

  • 0
epl, apple

Foto: Unsplash

Ako ste pomislili da je Epl (Apple) najvredniji brend na svetu, u pravu ste. To je pokazala aktuelna klasifikacija, objavljena na stranic Interbrand.

Eplova vrednost trenutno iznosi 323 milijarde dolara, i to je rast od 38 odsto, u odnosu na 2019. Odmah da napomenemo da ova cifra nema veze sa vrednošću kompanije prema tržišnoj kapitalizaciji, koja u ovom momentu iznosi oko 2 biliona dolara. Štaviše, Epl je prva američka kompanija koja je premašila tu magičnu brojku.

Kada radi ovu vrstu procene, Interbrand postavlja ključno pitanje: "Koliko bi ime kompanije vredelo, ako želi da ga proda?", a onda dolazi do ovog zaključka.

Na drugom mestu liste najvrednijih brendova nalazi se Amazon, s vrednošću od 200 milijardi dolara i rastom od 60 odsto. Ta kompanija je ove godine, inače, drastično unapredila svoje poslovanje, jer je karantin pogodovao onlajn trgovini.

Treća pozicija pripada Majkrosoftu, koji vredi tačno 166 milijardi dolara, a odmah iza njega je Gugl, sa 165.000 dolara vrednosti. Guglu je opala vrednost za oko 1 odsto, u poređenju s 2019. Peto mesto zauzima Samsung, a njegova vrednost iznosi 62 milijarde dolara.

Ako se nadalje osvrnemo samo na gigante iz tehnološkog sveta, onda stvari stoje ovako: Intel je na 12. mestu, Fejsbuk na 13, a IBM na 14. mestu popularne liste. Zanimljivo je da se Instagram, jedna od vodećih društvenih mreža, nalazi tek na 19. mestu, ali ispred Honde, J.P. Morgana, Amerikan Ekspresa i Ikee.

Video: Bravar dobio srebrno dugme za 300 hiljada pratilaca: Majstor za YouTube i frižidere

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke