Da li Mek ima najboljeg admina na svetu? On koketira, zasmejava, ljuti se kad ga ne pitaju kako je
Ako želite da zasenite klijente, morate iznova da budete kreativni, inovativni, duhoviti, inteligentni. Velike kompanije to dobro znaju i ne žive od "stare slave".
Iako je verovatno najmoćniji lanac brze hrane na svetu, Mekdonalds ništa ne prepušta slučaju. U sekundi proda masu hamburgera širom planete, a jednako su traženi i neki drugi proizvodi koje nudi, ali...
Američki gigant se posebno fokusira na svoj angažman na društvenim mrežama, pre svega na Tviteru, gde njegov admin svakodnevno zasmejava i animira ljude, a evo i kako.
Ako ste pomislili da nije važno ko vam vodi profil na društvenim mrežama, varate se. Ta vrsta marketinga nekad je čak presudna, u nastojanju da vaša kompanija raste i bude profitabilna. Danas je manje-više sve na mreži.
Mekdonalds na Tviteru ima 3,7 miliona pratilaca, a admin se nedavno našalio sa fanovima.
it’s always “when is the McRib coming back” and never “how are you doing person who runs the McDonald’s account”— McDonald's (@McDonalds) October 23, 2020
Bilo je i komentara vezanih za nedavno proslavljenu Noć veštica u SAD, a admin neretko "osluškuje" glas verne publike, koji može biti presudan za formiranje menija.
Kada je jedna korisnica ove mreže pitala: "Da li im se ne dopadaju kostimi?", admin je prokomentarisao: "To je tajna".
plz stop tagging us in your “Sexy Hamburglar” halloween costume pics— McDonald's (@McDonalds) October 29, 2020
Na primer, pohovana piletina u "jednom obliku morala je da ide", a admin je na Tviteru pitao ljubitelje Meka kojem obliku je "odzvonilo". Da li je to ball (loptica), bell (zvono), bone (kost) ili boot (čizma).
one has to go pic.twitter.com/eBvoWbjNnT— McDonald's (@McDonalds) October 21, 2020
Video: 4.0 FEST: Pravila igre na tržištu rada budućnosti
(Telegraf Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.