Najčitanije novine uvećale prihod, ali ne zbog slike koju vidite. Zaradu im "prave" ovi čitaoci
Njujork Tajms se, inače, godinama fokusira na to da vesti, ukrštenice i podkast budu dostupni korisnicima samo na bazi pretplate
Prihodi kompanije "Njujork Tajms" u trećem kvartalu nadmašili su prognoze sa Volstrita, zahvaljujući rastu broja pretplatnika na digitalno izdanje ove medijske kuće, tokom pandemije kovid-19.
Akcije njujorškog izdavača skočile su za skoro 4,0 procenta pre zvaničnog otvaranja berze, prenosi Rojters, i dalje navodi da je prihod od pretplate uvećan za 12,6 posto na 300,95 miliona dolara u kvartalu završenom 30. septembra, dok je prihod od oglasa pao 30,2 odsto, na 79,25 miliona dolara.
Ukupan prihod kompanije je u posmatranom periodu skliznuo za 0,4 odsto na 426,9 miliona dolara, ali je uprkos tome premašio projekcije analitičara koji su predviđali 411,8 miliona dolara. Iako možemo zaključiti da je štampa u zapećku duže vreme, digitalna izdanja mogu vratiti kompanije na put ekonomskog oporavka.
S druge strane, u Australiji se duže vreme vode "bitke" za zaštitu štampe, kao vrste mediji koji treba i mora da opstane, u naletu raznih digitalnih izdanja. Štampa se tamo štiti, maltene, kao kulturno dobro.
Njujork Tajms se, inače, godinama fokusira na to da vesti, ukrštenice i podkast budu dostupni korisnicima samo na bazi pretplate, kako bi se smanjila zavisnost od oglašavanja i kompenzovao pad broja čitalaca štampanih izdanja.
Prihodi od prodaje oglasnog prostora su već duže vreme nepredvidljivi, jer su kompanije smanjivale budžete za oglase, kako bi se izborile s posledicama korona krize.
Video: Spasavanje biznisa: Bordel pretvorio u bar na plaži sa specijalnim uslovima zbog korone
(Telegraf Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.