Pica, alkohol, marihuana: Šta su Amerikanci stvarno radili noćas
Bez obzira na političke sklonosti Amerikanci su u izbornoj noći bili jedinstveni, pod stresom su konzumirali natprosečne količine hrane, pića i marihuane.
Sa odmicanjem izborne noći naglo je porasla dostava hrane i pića te prodaja alkohola i trave.
Dostavna kompanija za alkohol Drizly saopštila je da je u odnosu na prethodna četiri utorka potražnja porasla 68 posto. U glavnom gradu Vašingtonu skočila je čak 133 odsto, u Njujorku 110 posto. Nešto umereniji bili su potrošači u Los Anđelesu, porast potražnje od tek 35 odsto.
U "demokratskim" saveznim američkim državama u kojima posluje Drizly potražnja je skočila 75 posto u odnosu na prethodna četiri utorka, u "republikanskim" saveznim državama potražnja je porasla prosečno 33 posto.
Najviše se prodavalo vino (42 odsto prodaje), pa žestina 41 odsto i pivo 15 posto, objavila je ta bostonska kompanija. Kompanija Eaze, koja prodaje marihuanu, imala je 17 odsto porasta potražnje u Kaliforniji u poređenju sa prethodnim utorkom.
Prema trendovima koje je u utorak poslepodne zabeležio Gugl najviše se pretraživala fraza: pice, kineska hrana, sušhi i meksička hrana "u blizini".
Fraze pržena hrana u blizini i prodavnica alkohola u blizini zabeležile su sopstveni rekord u guglanju, a jedan od komentatora upitao se kako je moguće da nakon 11 meseci epidemije koronavirusa još toliko ljudi to ne zna.
I picerije su zabeležile snažni porast potražnje koji se kretao i do trostrukog broja narudžbina u odnosu na uobičajeni promet utorkom.
(Telegraf Biznis)
Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.