Ko je kriv što dugo čekate u redu na kasi? "Bune se i kad spakuješ i kad ne spakuješ, a nije do nas"

Većina kupaca zamera kasirima spor rad na kasi ili nedostatak osoblja, odnosno pravljenje dugih redova jer nisu otvorene sve kase. U svakom slučaju, često "kucate na pogrešna vrata"

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Ana
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Bivsa kasirka

    08. novembar 2020 | 22:12

    Reci cu jos jednom ukratko posto nece da mi objave komentar jer sam rekla da nas je vlast prodala kao jeftinu radnu snagu sto je istina. Dakle nisu problem spori kasiri vec sto poslodavac nece da zaposli vise radnika jer je to dodatni trosak, kasiri imaju zaduzenje da izlazu robu i pune rafove, da vode racuna o rokovima proizvoda izlozenih u rafovina, da vode racuna o delu magacina za koji su zaduzeni tj gde stoji roba za koju su zaduzeni, da odrzavaju higijenu objekta tj da svaki dan peru prostor oko kase i sanitarne prostorije da svakodnevno menjaju cene proizvoda u rafovima i da kucaju na kasi naravno uvek usluzni i nasmejani prema potrosacima. Pa dozvolicete da jedna osoba tesko moze da postigne sve to, a poslodavac nece da zaposli vise radnika jer nece dodatni trosak. Ljubazno Vas molim da objavite komentar jer iako ste vladajuca novina ja cao citalac imam pravo na svoj komentar. Nisam koristila ne primerene i pogrdne reci pa ne vidim razlog da mi blokirate komentare.

  • Sunčica

    08. novembar 2020 | 19:44

    Na žalost, samouslužne kase će tek za par godina biti omogućene u svim objektina u našoj jadnoj državi. Pa ako ti se žuri gospodo, izvol'te sami pa kucajte. Garantujem da većina kupaca koja se buni ako mora da sačeka u redu više od 5min, ne zna računar da koristi. I da, sve se svodi na ovaj naš sistem i mentalitet mogu slobodno reći, glupog i prostog naroda! Inače radim u trgovini, i na osnovu mog dosadašnjeg iskustva samo nam treba dati robote. Nijedan čovek neće da trpi poniženja i iživljavanja za 35000 dinara mesečno.

  • Helena

    08. novembar 2020 | 17:55

    Jos kad dobijete self check outs kao u USA,bicete jos veseliji.Kuda vi zurite,svega vam???