• 0

Porodica "Čuvarkuća" bogatija za još novih članova, sada ih ima skoro 400

Stručni savet odobrio je žig za još 73 nova proizvoda, stvarana u Srbiji

  • 0
Čuvarkuća

Telegraf.rs

Pravo na žig "Čuvarkuća" u projektu Privredne komore Srbije "Stvarano u Srbiji", kao potvrdu kvaliteta i domaćeg porekla, stručni savet odobrio je za 73 nova proizvoda.

Ukupan broj "Čuvarkuća" sada je 393.

Među nosiocima prava na žig su 23 prehrambena proizvoda kompanija Mercator S, DIS i Lidl Srbija, koji se proizvode u saradnji sa domaćim dobavljačima, 16 Mlekare Gložane i jedan proizvod "Pobede", Predejane, saopštila je PKS.

Žig je ponelo i 17 proizvoda firme Boja iz metalske industrije i 16 vrsta semena hibridnog kukuruza kompanije Agrimax, čime se dalje šire oblasti u kojima se izdvajaju kvalitetni domaći proizvodi s ovim žigom.

Svi navedeni proizvodi naći će se uskoro u zajedničkom registru nosilaca prava na žig, koje potrošači već mogu potražiti i bolje upoznati na sajtu www.stvaranousrbiji.rs.

Dosadašnji asortiman "Čuvarkuća", odlukom stručnog saveta, proširuje se pre svega kvalitetnim mlečnim proizvodima, različitim vrstama zdravog brašna, čajeva i džemova, a pored prehrambenih proizvoda, članovi Saveta podržali su i izbor kvalitetnih semena hibridnog kukuruza, proizvoda visoke tehnologije koji zahtevaju mnogo resursa da bi bili uzgojeni, kao i serije proizvoda saobraćajnih znakova kompanije Boja.

- Kompanija Boja d.o.o. u Somboru, počela je proizvodnju saobraćajnih znakova krajem 50-ih godina prošlog veka, a danas gotovo ne postoji put u Srbiji na kojem se ne nalaze naši znakovi - kaže Dejan Vejin, menadžer za upravljanje kvalitetom u toj firmi.

- Motiv da naše proizvode kandidujemo za žig "Čuvarkuća" bila je želja da ih krunišemo, očuvamo tradiciju, održimo kontinuitet proizvoda, izdvojimo se od konkurencije, ali i unapredimo imidž i promovišemo domaće. Pravo na žig osvojili su naši saobraćajni znaci svih oblika - kružnog, kvadratnog, pravougaonog, osmougaonog i trougaonog - kao i saobraćajne table. Kada se procedura u vezi sa korišćenjem znaka završi, "Čuvarkuće" će biti vidljive na poleđini svakog pojedinačnog saobraćajnog znaka - rekao je on.

Čuvarkuca

Marko Čadež / Foto: Tanjug/Dragan Kujundžić

Direktorka marketinga kompanije DIS, Mila Ćurčin, rekla je da kao domaći trgovinski lanac, koji podržava i promoviše domaće proizvođače, znaju da standardizacija kvaliteta predstavlja jedan od najvećih izazova srpske privrede.

- Žig ''Čuvarkuća'' je, istovremeno, snažna potvrda kvaliteta proizvoda, ali i izazov koji pred proizvođače postavlja jasan zadatak, a to je poboljšanje i održavanje visokog kvaliteta proizvoda stvorenih u Srbiji, od naših sirovina - istakla je ona. "Dobro proizvodi", dodaje, među potrošačima su uveliko pronašli svoje mesto, a nakon dobijanja žiga postaće još češći izbor.

- Naša robna marka predstavlja jednu od najvećih vrednosti DIS-a, zbog čega stalno unapređujemo sve njene aspekte: od kvaliteta proizvoda do izgleda ambalaže - rekla je Mila Ćurčin.

Proizvodi kompanije DIS "Dobro dugotrajno mleko 2,8%", "Dobro jabuka sok", "Dobro jogurt 2,8%", "Dobro slatki keks" i "Dobro srpski sir", nosioci su prava na kolektivni žig "Čuvarkuća".

- Zadovoljstvo nam je što je PKS prepoznala našu poslovnu politiku, koja ne dopušta kompromis kada je u pitanju kvalitet i dodelila svakom od naših 16 hibrida žig ''Čuvarkuća'', kao dokaz da smo na pravom putu. Ovo priznanje nam je utoliko dragocenije, kada imamo u vidu da će svi proizvodi koji nose ovaj žig, kod naših potrošača potvrditi saznanje da i mi u Srbiji stvaramo hibride koji se mogu kvalitetom i rodnošću izjednačiti sa bilo kojim iz inostranstva - rekao je direktor kompanije Agrimax, Goran Saratlić.

Kaže da je Agrimax poznat po semenima vrhunskog kvaliteta, kao i po visoko rodnim, izuzetnim hibridima kukuruza, ali da se u toj kompaniji ne zadovoljavaju postignutim.

- Konstantno stvaramo nove hibride kukuruza klasičnom selekcijom, za sve namene i različite agroekološke uslove. Stvaramo u Srbiji, za naše poljoprivrednike, ali i za izvoz i poljoprivrednike širom regiona, EU, Rusije, Ukrajine i dalje - kaže Saratlić i ukazuje da samo profesionalizam i znanje mogu proizvesti vrhunsko seme.

Video: Naša sećanja, naši ukusi, naši proizvodi, naša Srbija: Ovo je čuvarkuća garancija kvaliteta

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke