Porodica "Čuvarkuća" bogatija za još novih članova, sada ih ima skoro 400
Stručni savet odobrio je žig za još 73 nova proizvoda, stvarana u Srbiji
Pravo na žig "Čuvarkuća" u projektu Privredne komore Srbije "Stvarano u Srbiji", kao potvrdu kvaliteta i domaćeg porekla, stručni savet odobrio je za 73 nova proizvoda.
Ukupan broj "Čuvarkuća" sada je 393.
Među nosiocima prava na žig su 23 prehrambena proizvoda kompanija Mercator S, DIS i Lidl Srbija, koji se proizvode u saradnji sa domaćim dobavljačima, 16 Mlekare Gložane i jedan proizvod "Pobede", Predejane, saopštila je PKS.
Žig je ponelo i 17 proizvoda firme Boja iz metalske industrije i 16 vrsta semena hibridnog kukuruza kompanije Agrimax, čime se dalje šire oblasti u kojima se izdvajaju kvalitetni domaći proizvodi s ovim žigom.
Svi navedeni proizvodi naći će se uskoro u zajedničkom registru nosilaca prava na žig, koje potrošači već mogu potražiti i bolje upoznati na sajtu www.stvaranousrbiji.rs.
Dosadašnji asortiman "Čuvarkuća", odlukom stručnog saveta, proširuje se pre svega kvalitetnim mlečnim proizvodima, različitim vrstama zdravog brašna, čajeva i džemova, a pored prehrambenih proizvoda, članovi Saveta podržali su i izbor kvalitetnih semena hibridnog kukuruza, proizvoda visoke tehnologije koji zahtevaju mnogo resursa da bi bili uzgojeni, kao i serije proizvoda saobraćajnih znakova kompanije Boja.
- Kompanija Boja d.o.o. u Somboru, počela je proizvodnju saobraćajnih znakova krajem 50-ih godina prošlog veka, a danas gotovo ne postoji put u Srbiji na kojem se ne nalaze naši znakovi - kaže Dejan Vejin, menadžer za upravljanje kvalitetom u toj firmi.
- Motiv da naše proizvode kandidujemo za žig "Čuvarkuća" bila je želja da ih krunišemo, očuvamo tradiciju, održimo kontinuitet proizvoda, izdvojimo se od konkurencije, ali i unapredimo imidž i promovišemo domaće. Pravo na žig osvojili su naši saobraćajni znaci svih oblika - kružnog, kvadratnog, pravougaonog, osmougaonog i trougaonog - kao i saobraćajne table. Kada se procedura u vezi sa korišćenjem znaka završi, "Čuvarkuće" će biti vidljive na poleđini svakog pojedinačnog saobraćajnog znaka - rekao je on.
Direktorka marketinga kompanije DIS, Mila Ćurčin, rekla je da kao domaći trgovinski lanac, koji podržava i promoviše domaće proizvođače, znaju da standardizacija kvaliteta predstavlja jedan od najvećih izazova srpske privrede.
- Žig ''Čuvarkuća'' je, istovremeno, snažna potvrda kvaliteta proizvoda, ali i izazov koji pred proizvođače postavlja jasan zadatak, a to je poboljšanje i održavanje visokog kvaliteta proizvoda stvorenih u Srbiji, od naših sirovina - istakla je ona. "Dobro proizvodi", dodaje, među potrošačima su uveliko pronašli svoje mesto, a nakon dobijanja žiga postaće još češći izbor.
- Naša robna marka predstavlja jednu od najvećih vrednosti DIS-a, zbog čega stalno unapređujemo sve njene aspekte: od kvaliteta proizvoda do izgleda ambalaže - rekla je Mila Ćurčin.
Proizvodi kompanije DIS "Dobro dugotrajno mleko 2,8%", "Dobro jabuka sok", "Dobro jogurt 2,8%", "Dobro slatki keks" i "Dobro srpski sir", nosioci su prava na kolektivni žig "Čuvarkuća".
- Zadovoljstvo nam je što je PKS prepoznala našu poslovnu politiku, koja ne dopušta kompromis kada je u pitanju kvalitet i dodelila svakom od naših 16 hibrida žig ''Čuvarkuća'', kao dokaz da smo na pravom putu. Ovo priznanje nam je utoliko dragocenije, kada imamo u vidu da će svi proizvodi koji nose ovaj žig, kod naših potrošača potvrditi saznanje da i mi u Srbiji stvaramo hibride koji se mogu kvalitetom i rodnošću izjednačiti sa bilo kojim iz inostranstva - rekao je direktor kompanije Agrimax, Goran Saratlić.
Kaže da je Agrimax poznat po semenima vrhunskog kvaliteta, kao i po visoko rodnim, izuzetnim hibridima kukuruza, ali da se u toj kompaniji ne zadovoljavaju postignutim.
- Konstantno stvaramo nove hibride kukuruza klasičnom selekcijom, za sve namene i različite agroekološke uslove. Stvaramo u Srbiji, za naše poljoprivrednike, ali i za izvoz i poljoprivrednike širom regiona, EU, Rusije, Ukrajine i dalje - kaže Saratlić i ukazuje da samo profesionalizam i znanje mogu proizvesti vrhunsko seme.
Video: Naša sećanja, naši ukusi, naši proizvodi, naša Srbija: Ovo je čuvarkuća garancija kvaliteta
(Telegraf Biznis)
Video: Edina je najmlađa vlasnica škole jahanja u Srbiji
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.