Mek nije davao svojim kuririma da koriste toalet u objektu. Sada stiže izvinjenje, ali kasno

  • 0
McCafe, Mekdonalds, McDonald's, McDonalds, kompanija, logo Foto: Tanjug/AP

U proteklom periodu, a posebno tokom karantina, ljudi su masovno poručivali hranu. Mekdonalds bio je jedna od popularnih opcija, ali je tu hranu neko morao i da dostavi na kućni prag kupaca.

To su, naravno, radili kuriri, zaposleni u Mekdonaldsu, kojima kompanija, međutim, nije davala da koriste toalet. Za isto su optuženi i ostali lanci, "KFC", "Subway", "Nando's" i "Wagamama".

Pretpostavka je da su tako odlučili zbog straha od širenja zaraze u lokalu, kada tamo nikoga nije bilo jer je bio karantin, a uzimajući u obzir činjenicu da se kuriri svakodnevno kreću među ljude.

Ipak, prema zakonu, restorani svojim vozačima i kuririma moraju da obezbede "mesto u slučaju nužde", te se kompanija stoga izvinila svima koje je diskriminisala, ali verovatno kasno.

Ovaj postupak je srozao reputaciju Mekdonaldsa, kao i drugih restorana brze hrane koji su se isto poneli. Naročito se ističe to da su vozači bili od vitalne važnosti za opstanak poslovanja ovih restorana u vreme karantina.

Video: Štrajk u italijanskoj ispostavi Amazona: Ljuti jer ih kompanija ne štiti od korone

(Telegraf Biznis)

Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>