Mek nije davao svojim kuririma da koriste toalet u objektu. Sada stiže izvinjenje, ali kasno
U proteklom periodu, a posebno tokom karantina, ljudi su masovno poručivali hranu. Mekdonalds bio je jedna od popularnih opcija, ali je tu hranu neko morao i da dostavi na kućni prag kupaca.
To su, naravno, radili kuriri, zaposleni u Mekdonaldsu, kojima kompanija, međutim, nije davala da koriste toalet. Za isto su optuženi i ostali lanci, "KFC", "Subway", "Nando's" i "Wagamama".
Pretpostavka je da su tako odlučili zbog straha od širenja zaraze u lokalu, kada tamo nikoga nije bilo jer je bio karantin, a uzimajući u obzir činjenicu da se kuriri svakodnevno kreću među ljude.
Ipak, prema zakonu, restorani svojim vozačima i kuririma moraju da obezbede "mesto u slučaju nužde", te se kompanija stoga izvinila svima koje je diskriminisala, ali verovatno kasno.
Ovaj postupak je srozao reputaciju Mekdonaldsa, kao i drugih restorana brze hrane koji su se isto poneli. Naročito se ističe to da su vozači bili od vitalne važnosti za opstanak poslovanja ovih restorana u vreme karantina.
Video: Štrajk u italijanskoj ispostavi Amazona: Ljuti jer ih kompanija ne štiti od korone
(Telegraf Biznis)
Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.