"Srbija ima čime da se ponosi": Raste prodaja domaćih proizvoda sa žigom Čuvarkuća

Kompanija "Veropulos Srbija" podržala je projekat Privredne komore Srbije "Stvarano u Srbiji" i dodelu kolektivnog žiga Čuvarkuća visokokvalitetnim proizvodima stvorenim kod nas, saopšteno je iz PKS.
- Organizovaćemo niz promotivnih akcija u našim maloprodajnim lancima "Super vero", kako bismo Čuvarkuće približili potrošačima - rekao je generalni direktor kompanije, Mark Ernest Garofani.
Kako je dalje naveo, "Srbija ima čime da se ponosi, ima kvalitetne proizvode, mnogo kvalitetnije nego drugi".
- Bio sam oduševljen kada sam video projekat "Stvarano u Srbiji" i žig Čuvarkuća, koji je pokrenula Komora. To je dobra kombinacija za protrošače, proizvođače i trgovce - naglasio je direktor "Veropulos Srbija" i dodao da Srbija ima dugu tradiciju i odličan know how u poljoprivredi i prehrambenoj industriji.
Garofani je istakao da je već uočen rast prodaje proizvoda koji nose ovaj žig, a očekuje da taj broj bude dvocifren.
Profesor sa Ekonomskog fakulteta u Beogradu, Saša Veljković, koji je i član stručnog Saveta za dodelu kolektivnog žiga, rekao je da su Čuvarkućom želeli jasno da odvoje proizvode koji su stvarani u Srbiji i tako kupcima poruče da njihovom kupovinom pomažu domaćeg proizvođača i privredu, ali i da takođe znaju šta kupuju.
- Uvođenjem žiga kvaliteta cilj je i pospešivanje prodaje, ali je neophodna i edukacija potrošača kako bi pri kupovini prvenstvo dali proizvodima sa ovom oznakom - dodaje Veljković.

Značaj žiga prepoznao je i predstavnik malih proizvođača, Branislav Sekulić, inače osnivač kompanije "Vrtlari", kao i generalni direktor kompanije "Sunoko", Slobodan Košutić.
Sekulić je istakao da "Stvarano u Srbiji" pod jedno okrilje stavlja male proizvođače hrane i pruža im veću vidljivost u trgovinama i brži put do potrošača. Gotovo sve kompanije, domaće i strane, koje posluju u našoj zemlji - prepoznale su značaj žiga Čuvarkuća.
Za samo nekoliko meseci, za Čuvarkuću je konkurisalo više od 600 proizvoda, od kojih je 393 prošlo kompletnu proceduru i već ponelo ovu oznaku. Šest najvećih trgovinskih lanaca u zemlji, u više od 800 objekata, udomilo je Čuvarkuće.
Video: Naša sećanja, naši ukusi, naši proizvodi, naša Srbija: Ovo je čuvarkuća garancija kvaliteta
(Telegraf Biznis)
Video: Želimo da nađemo održivo rešenje, nalazimo se između dve svetske sile, pokušaćemo da ih približimo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Ana
Vec kupujemo, dobra ideja!
Podelite komentar
Bas
Ma jel stvarno..
Podelite komentar