"Srbija ima čime da se ponosi": Raste prodaja domaćih proizvoda sa žigom Čuvarkuća
Ova oznaka, kao potvrda kvaliteta, deo je projekta Privredne komore Srbije pod nazivom "Stvarano u Srbiji"
Kompanija "Veropulos Srbija" podržala je projekat Privredne komore Srbije "Stvarano u Srbiji" i dodelu kolektivnog žiga Čuvarkuća visokokvalitetnim proizvodima stvorenim kod nas, saopšteno je iz PKS.
- Organizovaćemo niz promotivnih akcija u našim maloprodajnim lancima "Super vero", kako bismo Čuvarkuće približili potrošačima - rekao je generalni direktor kompanije, Mark Ernest Garofani.
Kako je dalje naveo, "Srbija ima čime da se ponosi, ima kvalitetne proizvode, mnogo kvalitetnije nego drugi".
- Bio sam oduševljen kada sam video projekat "Stvarano u Srbiji" i žig Čuvarkuća, koji je pokrenula Komora. To je dobra kombinacija za protrošače, proizvođače i trgovce - naglasio je direktor "Veropulos Srbija" i dodao da Srbija ima dugu tradiciju i odličan know how u poljoprivredi i prehrambenoj industriji.
Garofani je istakao da je već uočen rast prodaje proizvoda koji nose ovaj žig, a očekuje da taj broj bude dvocifren.
Profesor sa Ekonomskog fakulteta u Beogradu, Saša Veljković, koji je i član stručnog Saveta za dodelu kolektivnog žiga, rekao je da su Čuvarkućom želeli jasno da odvoje proizvode koji su stvarani u Srbiji i tako kupcima poruče da njihovom kupovinom pomažu domaćeg proizvođača i privredu, ali i da takođe znaju šta kupuju.
- Uvođenjem žiga kvaliteta cilj je i pospešivanje prodaje, ali je neophodna i edukacija potrošača kako bi pri kupovini prvenstvo dali proizvodima sa ovom oznakom - dodaje Veljković.
Značaj žiga prepoznao je i predstavnik malih proizvođača, Branislav Sekulić, inače osnivač kompanije "Vrtlari", kao i generalni direktor kompanije "Sunoko", Slobodan Košutić.
Sekulić je istakao da "Stvarano u Srbiji" pod jedno okrilje stavlja male proizvođače hrane i pruža im veću vidljivost u trgovinama i brži put do potrošača. Gotovo sve kompanije, domaće i strane, koje posluju u našoj zemlji - prepoznale su značaj žiga Čuvarkuća.
Za samo nekoliko meseci, za Čuvarkuću je konkurisalo više od 600 proizvoda, od kojih je 393 prošlo kompletnu proceduru i već ponelo ovu oznaku. Šest najvećih trgovinskih lanaca u zemlji, u više od 800 objekata, udomilo je Čuvarkuće.
Video: Naša sećanja, naši ukusi, naši proizvodi, naša Srbija: Ovo je čuvarkuća garancija kvaliteta
(Telegraf Biznis)
Video: Edina je najmlađa vlasnica škole jahanja u Srbiji
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Ana
Vec kupujemo, dobra ideja!
Podelite komentar
Bas
Ma jel stvarno..
Podelite komentar