Ikea posle 70 godina ukida jednu od stvari koje kupci najviše vole: Da li je to dobra odluka?
To je deo strategije okretanja internetu
Švedski lanac trgovina nameštaja Ikea odlučio je da nakon 70 godina prestane da izdaje katalog, jednu od najvećih godišnjih publikacija u svetu, budući da se kupci sve više okreću internetu.
Ikein katalog najveći tiraž dostigao je 2016. godine, kada je domaćinstvima i Ikeinim trgovinama na više od 50 tržišta podeljeno više od 200 miliona primeraka.
Njegovo prvo izdanje imalo je ukupno 285.000 primeraka i distribuirano je na jugu Švedske. Poslednje izdanje, od ove godine, štampano je u 40 miliona primeraka.
Takav potez u sklopu je nastojanja kompanije na jačanju digitalnog poslovanja, budući da potrošači sve više traže inspiraciju na internetu, a isto tako i sve više kupuju putem interneta.
Video: Naftaši se ubrzano digitalizuju
(Telegraf Biznis)
Video: Edina je najmlađa vlasnica škole jahanja u Srbiji
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.