Misteriozne igračke su hit u svetu: Daju 8 dolara za kutijicu, a i ne znaju šta se u njoj nalazi
Kineski proizvođač misterioznih igračaka zabeležio je ogroman rast na berzi. Kompanija "Pop Mart", čiji je osnivač Vang Ning, ubrzano je povećala svoju vrednost na 7 milijardi dolara.
Zanimljivo je da ova firma prodaje kolekcionarske figurice od kojih svaka košta oko osam dolara, ali u pakovanju koje ne dozvoljava ljudima da vide šta kupuju.
Vang poseduje oko 50 odsto deonica ove kompanije i bogatstvo od 3,2 milijarde dolara, a stručnjaci objašnjavaju otkud tolika potražnja za njegovim igračkama.
- Kinezi su pod stresom zato što mnogo rade, zato što su im skočile cene stanovanja, pa traže jeftinu zabavu i jeftinu kupovinu - kažu u jednoj agenciji koja se bavi istraživanjem tržišta.
"Pop Mart" prodaje svoje proizvode u 21 državi izvan Kine, i kažu da su njihove mušterije uglavnom stare od 18 do 35 godina, a da je čak 75 odsto žena među njima.
- Mladi Kinezi vole slatke stvarčice kojima mogu da dekorišu svoje stolove ili domove, a posebno ih uzbuđuje to što ne znaju šta kupuju - objašnjavaju istraživači.
Milenijalci iz Kine troše više na misterione igračke, nego na bilo koji drugi hobi, uključujući i kupovinu skupocenih markiranih cipela, odnosno igranje kompjuterskih igrica.
"Pop Mart" je lider na tržištu, budući da mu se prihod za kratko vreme utrostručio. Misteriozne kutije sa igračkama poreklo vode od japanskih, koje se nalaze u kapsulama.
Video: Da li biste pojeli komad zlata? doručak košta 50 evra i hipsteri će odlepiti za njim
(Telegraf Biznis)
Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.