• 2

Istorijski momenat za najvećeg auto-diva na svetu: Prvi put je top menadžer osoba ovog porekla

Murat Aksel, koji vuče otomanske korene, upravljaće funkcijom nabavke u VW Grupi

  • 2
Murat Aksel

Murat Aksel / Foto: volkswagen-newsroom.com

Kako trenutno stoje stvari, najveći proizvođač automobila na svetu, Folksvagen (VW), neće morati da prolazi kroz dramu potrage za novim izvršnim direktorom.

Aktuelni šef VW grupe, Herbert Dis, ostaje na toj poziciji, navodi se na osnovu informacije dobijene iz Nadzornog odbora koncerna, a prenosi autorepublika.com.

Sastanak je održan juče, predveče, a tema je bilo eventualno preuranjeno produženje ugovora s Disom. Na taj način se, za sada, završila teška borba za prevlast u Volfzburgu.

Postignut kompromis predviđa da će u Upravni odbor ući kandidati po volji Disa, pri čemu treba znati da je nekoliko izvršnih pozicija ostalo upražnjeno tokom višemesečnog perioda.

Arno Antlic, koji je trenutno još uvek na platnom spisku Audija, već je viđen kao novi finansijski direktor grupacije, dok će Murat Aksel iz matične marke VW - preuzeti brigu o funkciji nabavke. On se takođe smatra Disovim čovekom, jer ga je baš Herbert doveo u VW, nakon što su obojica prebegli iz BMW-a.

S postavljenjem Murata Aksela, ispisuje se istorija Folksvagena, s obzirom na činjenicu da je to prva osoba turskog porekla koja će u grupaciji zauzeti poziciju top menadžera. Tomas Šmal preuzima dirigentsku palicu u odeljenju za komponente.

Uprkos tome što je u upravni odbor uveo svoja tri čoveka, to nikako ne znači trijumf za Disa. Njegov uporni i žestok zahtev za ranim produženjem ugovora nije odobren. Može se reći da se svojim ponašanjem i žestoko kockao.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Herbert Diess (@diessherbert)

 

Naime, svojevremeno je tražio da mu pozicija ostane zacementirana do kraja 2025. godine, kako bi "s više autoriteta sprovodio reforme". Ali, nadzorni odbor se nije saglasio s tim zahtevom.

Nakon mnogo dana hladnog rata, Dis se predao i obustavio insistiranje na zahtevu za preuranjenim produženjem ugovora. Nije dobio otkaz, ali mu nije ni udovoljeno. S te strane, za sada ostaje mirno u Volfsburgu, ali su se javili novi problemi.

Kompanija je saopštila da je prinuđena da smanji proizvodnju u glavnom pogonu u Volfsburgu, zbog nedostatka komponenata, a usled poremećaja u isporukama zbog širenja zaraze među radnicima kod jednog od njenih dobavljača.

Ova mera, koja važi od juče i trajaće nedelju dana, pogodiće i dobavljače pogona u Braunšvajgu, i verovatno u Emdenu.

Video: Vredeli su milione, a sada ih s otpada možete pokupiti po nikad boljim cenama

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Draxler

    16. decembar 2020 | 11:04

    Poceli su turci da im preuzimaju sve. Samo polako, sve se vraca. Bog sve vidi, vi nama albance i migrante vama turci sve preuzimaju. Mi smo otomansko carstvo preziveli a vi boga mi necete. Od Fudbala pa sad do ekonomije, polako ali sigurno

  • Siki

    16. decembar 2020 | 13:08

    Put u propast im je zagaranjovan.

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>