• 0

26.000 onlajn prodavnica rizik za kupce: Nude falsifikate i na prevaru uzimaju lične podatke

Kažu da su do sada sami ugasili hiljade takvih prodavnica

  • 0
Shopify, kompanija, logo

Foto: Tanjug/AP

Skoro 21 odsto onlajn prodavnica otvorenih na platformi Shopify, koju masovno koriste dropšiperi, predstavlja rizik za potrošače, pokazuje analiza servisa Fejkspot.

Ova platforma pruža tehničku podršku za one koji hoće da postave onlajn prodavnicu i da prodaju svoje proizvode onlajn.

Kompanija je postala posebno važna malim biunisima tokom pandemije korona virusa, najviše zbog toga što su njeni servisi jeftini i lako dostupni. U kompaniji Shopify kažu da redovno nadgledaju prodavnice u potrazi za prevarama.

Ipak, Fakespot je pronašao skoro 26.000 od analiziranih 124.000 prodavnica koje su povezane sa obmanjujućom praksom, prevarama i prodajom falsifikata, piše BBC.

Od tog broja, 39 odsto su okarakterisane kao problematični prodavci koji nude krivotvorenu robu, falsifikate i koji nemaju dobru reputaciju. Oko 28 odsto su prodavnice iza kojih stoji prevara kojoj je cilj uzimanje ličnih podataka, oko 17 odsto ima loše ocene potrošača, dok 10 odsto nema istoriju transakcija.

- Priznajemo da će uvek postojati takvi kojima je cilj da zloupotrebe naš servis. Verujemo da je takvih malo, ali uzećemo ovo pitanje ozbiljno u razmatranje - kažu u kompaniji.

Oni dodaju da su do sada ugasili hiljade prodavnica i da stalno uvode nove načine da ih detektuju.

Video: Titov poslednji batler nam otrkiva tajnu recepta bledske krempite

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke