Eko heroji iz dm-a imaju jedinstven cilj - "sade kiseonik" za buduće generacije
Od davne 1973. godine, kada je osnovana, kompanija dm drogerie markt ima jedan princip: „Čovek u centru poslovanja“. Do dana današnjeg ova vodilja ostala je ista, a krajnji rezultat odgovorne prakse ljudskih resursa dm-a ogleda se u posvećenosti i entuzijazmu čitavog kolektiva. Svoje težnje da bude društveno odgovoran član društva drogerijski lanac realizuje zajedno sa svojim zaposlenima koji rado uzimaju učešće u projektima i inicijativama kompanije, pa tako već drugu godinu zaredom „sade kiseonik“ za buduće generacije i pozivaju sve ostale građane da im se pridruže u ovom plemenitom poduhvatu.
Vođeni idejom da ujedinjeni mogu sve, zaposleni u kompaniji dm načinili su te male korake koji menjaju svet. Zajedno sa svojim porodicama, prijateljima i drugim građanima volonterima projekta Zasadi drvo, učestvovali su 17. novembra 2019. u najvećoj masovnoj akciji pošumljavanja naše zemlje. Ova inicijativa ispisala je istoriju, budući da je u samo jednom danu zasađena čak 51.000 sadnica na preko 30 lokacija širom Srbije.
Međutim, to nije kraj njihovog poduhvata, kako poručuju eko heroji iz dm-a, jer je za tekuću sezonu, koja traje do marta sledeće godine, postavljen novi cilj – pošumljavanje preko 100 lokacija u našoj zemlji.
- Izuzetan je osećaj kada se nakon godinu dana vratite na lokaciju prošlogodišnje sadnje i vidite kako rastu sadnice drveća koje ste zasadili. Ovogodišnju akciju doživljavam kao posebno važnu jer nas novonastala situacija podseća da je zdravlje najvažnije i da svako stablo predstavlja spas - ističe Snežana Čokorilo, prodavac u kompaniji dm.
Da polako ostvaruju svoj naum govori podatak da je u ovoj sezoni sprovedena akcija na 65 područja, od čega su zaposleni u dm-u i građani volonteri na 28 lokacija sakupljali seme, dok je ukupno 37 lokacija pošumljeno. Tako je u periodu od 1. oktobra do danas naša zemlja postala bogatija za još 81.905 mladih stabala gorskog javora, bukve, smrče, crnog bora, duglazije, hrasta sladuna i hrasta kitnjaka, dok je sakupljeno oko 1.500 kilograma semena.
Od januara 2021. godine zaposleni kompanije dm i građani volonteri nastavljaju sadnju u malim grupama, uz poštovanje svih mera prevencije.
- Kroz inicijativu Zasadi drvo, mi u dm-u doprinosimo stvaranju boljih ekoloških uslova života za sve nas, što posebno dolazi do izražaja sada, u uslovima pandemije, kada je potrebno delovati sa pojačanom odgovornošću - kaže Miloš Petković, referent marketinga u kompaniji dm Srbija, i dodaje: „Za nas to znači i smanjen broj ljudi po akciji i donosi nove okolnosti kojima ćemo nastojati da se prilagođavamo pružajući maksimalni mogući doprinos u datom trenutku.“
Uslovi „nove normalnosti“ nisu omeli Miloševe kolege da nastave da se bore da zajednica u kojoj žive i rade bude bolje mesto.
- Sa jedne strane, ovaj projekat edukuje i osvešćuje, a sa druge, poziva na konkretnu akciju. To je ono što ga, pored njegovog plemenitog cilja, čini posebnim - dodaje Jovana Janjić, asistent sektora razvoja ljudskih resursa u kompaniji dm.
Milica Grbić, poslovođa u jednoj od dm drogerija u Srbiji, pozvala je sve pojedince da se priključe projektu: „Kada sadite drvo prvi put, ništa vam nije jasno, ali onda se okrenete oko sebe i pogledate mesto na kome će jednog dana biti gusta šuma zahvaljujući vama - tada osetite nemerljiv ponos.“
Kompanije dm i Adria Media Group pokrenule su projekat Zasadi drvo uz stručnu podršku institucionalnih partnera - Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede (Uprava za Šume), Privredne komore Srbije, JP Srbijašume, JP Vojvodinašume, Pokreta gorana Srbije i Botaničke bašte Jevremovac, a u 2020. godini inicijativi su se pridružila još dva partnera – Šumarski fakultet Univerziteta u Beogradu i Šumarska škola u Kraljevu.
Drogerijski lanac dm prepoznat je kao jedan od najpoželjnijih poslodavaca u Srbiji, što svakodnevno potvrđuje kroz kontinuiranu brigu o zadovoljstvu, zdravlju i razvoju zaposlenih, ali i težnju da stvori harmonično radno okruženje koje im pruža priliku za lični i profesionalni razvoj. Rezultat takvog odnosa jeste kolektiv koji je spreman da menja svet nabolje, poručili su iz kompanije.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Snimak iz drona brze saobraćajnice Šabac - Loznica
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Faith
Bravo!
Podelite komentar
JJ
FIRMA ZA PRIMER!!! NAJBOLJA!!!
Podelite komentar
MIKI
SETITE SE!MLADI GORANI I POŠUMLJAVANJE....I NIJE VALJALO!SVE SU PAMETNI SRUŠILI....
Podelite komentar