Ova zemlja staje na put gojaznosti: Ukidaju se akcije "1+1 gratis" za grickalice i gazirane sokove
Velika Britanija je rešila da ukine reklame u kojima poznate ličnosti (s uticajem) promovišu klađenje, a preispituje se i onlajn reklamiranje proizvoda koji podstiču gojenje, jer je u toj zemlji sve više gojaznih, posebno dece.
Nova odluka je da se u supermarketima širom Engleske zabrani pozicioniranje nezdravih namirnica oko kase, odnosno da se ukinu akcije "1 + 1 gratis". Cilj je suzbijanje gojaznosti u zemlji, a ovde se pre svega misli na gazirane sokove, čipseve, slatkiše.
"Hrabar prvi korak" je moto organizacija koje se zalažu za zdraviju ishranu, onu bez visokog procenta masti i šećera u proizvodima. Slično pravilo o prodaji primenjivaće se i na samom ulazu u radnju, tako da sporne namirnice ne budu kupcima na "dohvat ruke".
Osim toga, postoje i restrikcije vezane za onlajn prodaju: to podrazumeva zabranu klikbejt linkova koji vode ka nezdravim proizvodima. Takođe, restorani više neće smeti da nude besplatne refile pića koja u sebi sadrže visok nivo šećera.
Ipak, ove zabrane neće stupiti na snagu odmah, već od aprila 2022. godine, i najpre će doći do procesa konsultacije. Pravila o promocijama primenjivala bi se samo na veće trgovce na malo, one koji imaju 50 ili više zaposlenih.
Ograničenja vezana za mesta u objektu, na kojima može da se nalazi nezdrava hrana, važe za prodavnice veće od 185 kvadratnih metara, uz izuzetke za specijalizovane maloprodaje, kao što su prodavnice čokolade.
Video: Veštačka piletina iz američke laboratorije prvi put je servirana u restoranima
(Telegraf Biznis)
Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.