Srbija otkupila deo Er Srbije od Arapa
Na osnovu ugovora između Ministarstva privrede Vlade Republike Srbije i Er Srbije, izvršena je dokapitalizacija srpske nacionalne avio-kompanije, pri čemu je Republika Srbija povećala svoj vlasnički udeo u Er Srbiji sa dosadašnjih 51 na 82 odsto, dok je udeo Etihad ervejza umanjen sa 49 na 18 odsto. Uvećanje osnovnog kapitala Društva, preduzeto je u cilju otklanjanja poremećaja u privredi prouzrokovanih pandemijom zarazne bolesti COVID-19.
- Zahvalni smo Vladi Republike Srbije na tome što je pružila podršku nacionalnoj avio-kompaniji da prevaziđe prepreke u poslovanju uzrokovane pandemijom korona virusa u najtežoj godini u istoriji putničkog avio-saobraćaja - izjavio je Dankan Nejsmit, generalni direktor Er Srbije. On je dodao da su "na ovaj način stvorene osnove za dalje nesmetano poslovanje i da će, uz temeljne mere racionalizacije poslovanja kompanije koje su već uveliko u toku, Er Srbija moći da prevaziđe teškoće, učvrsti svoju poziciju lidera u regionu i nastavi da pruža direktan i indirektan doprinos srpskoj ekonomiji, pre svega saobraćaju i turizmu."
Dokapitalizacija srpske nacionalne avio-kompanije preduzeta je na zahtev Er Srbije, u skladu sa uredbom Vlade Republike Srbije iz oktobra 2020. godine, kojom se predviđa mera dokapitalizacije privrednih subjekata pogođenih pandemijom. Ta uredba u potpunosti je usklađena sa Privremenim pravnim okvirom Evropske komisije, kojim se uređuju mere državne pomoći za podršku privredi u toku trenutne pandemije COVID-19, uključujući i dokapitalizaciju.
Na zahtev Vlade Srbije, Komisija za kontrolu državne pomoći je razmotrila predložene mere i potvrdila da je mera uvećanja osnovnog kapitala Društva usklađena sa pozitivno-pravnim propisima Republike Srbije, čime su se stvorili uslovi da se dokapitalizacija sprovede.
Video: Siniša Mali: Pomažemo Er Srbiji, to je jedan od tri simbola zemlje
(Telergaf Biznis)
Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Bylli Piton
Ugašen JAT zbog gubitaka a osnovan novi gubitaš.To sa Arapima je bila obična mutljavina "da se Vlasi ne dosete''. Sada kad Arapi zbog ove korone ne znaju kako će i svoju firmu da sačuvaju sve isplivalo na površinu. Dobili smo novu rupu bez dna.
Podelite komentar
Bojan
Sto nekupimo i MAnčester siti???ono jer nam se moze)))
Podelite komentar
Ko koga
..ovde zaj..a?! Kad propada kompanija "zbog korone", onda je tu drzava da ulaze od poreznika..?!? Pa nemci isto muljaju.. dali lufthanzi 9 miljarde "zbog korone" a u trenutku pre korone vredela je kompanija 4 miljarde...?! Da pitam vladu sto nisu od pocetka propadanja JAT-a preuzeli sve, investirali kao da su arapi pa da ih "vidi bog"?! Pranje para kao i svuda pa cak i u toj dobroj, demokratskoj nemackoj... Gulija nek se cese..
Podelite komentar