Da li je ovo najneobičniji profil zaposlenog kojeg je div Tesla ikada tražio?
U poslednje vreme nailazimo na razne oglase za posao, ali i zahteve od kandidata. Jedan takav, krajnje neobičan, stiže iz američke kompanije Tesla.
Naime, poznato je čelnik te firme, Ilon Mask, voli da slobodno vreme provodi na društvenim mrežama, pre svega, na Tviteru. Zanimljivo je da Tesla sada angažuje osobu za poziciju "customer support specialist", a to znači da ta osoba brani Maska na društvenim mrežama.
Ukratko, ako se javi neka besna mušterija i krene s napadima na mreži, "customer support specialist" ima zadatak da odgovori na te "prozivke" i zaštiti svog šefa.
Vest je posebno iznenađujuća jer je kompanija Tesla u oktobru odlučila da odbaci celo odeljenje za odnose s javnošću, ističući Maskov zategnuti odnos sa medijima.
Umesto toga, Mask je odlučio da se pobrine za interakciju sa medijima uglavnom samo svojim prisustvom na Tviteru. To postavlja pitanje: Da li se Tesla sada kaje zbog odluke o raspuštanju PR tima?
Osoba na novoj poziciji će nesumnjivo imati pune ruke posla.
Video: Spasavanje biznisa: Bordel pretvorio u bar na plaži sa specijalnim uslovima zbog korone
(Telegraf Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.