"Tura za Srbiju, plus ekskluzivan obilazak Lidla u Vranju": Hit ponuda za makedonske turiste
Ako ste mislili da u ovo vreme kada su putovanja ograničena, ne može biti viralne reklame za neki izlet, prevarili ste se. To su dokazale naše komšije koje svojim putnicima nude putovanje u Srbiju i jedan poseban "gušt".
Turizam i ugostiteljstvo jesu najviše stradali tokom pandemije koronavirusa, ali tursiti iz Severne Makedonije su ovih dana dobili posebnu priliku da obiđu Vranje. Poseta Lidlu je posebno istaknuta kao vrhunac aranžmana.
Na Tviteru je naime, postala viralna upravo ta ponuda turističke agencije iz Kumanova, koja nudi jednodnevni izlet do Vranja, sa posetom Lidlu.
U oglasu se navodi i da za putovanje ne treba PCR test, kao i da se u Lidl svraća posle 14 časova, pre povratka u Severnu Makedoniju u 17 časova.
Дошла маца на ПРОШЕТКУ pic.twitter.com/8ey6kL7h4N— ВЕЛИЗАР (@nebuIoza) January 23, 2021
Iako je u prvi mah ponuda izgledala kao šala, očigledno je prava reklama.
U doba pandemije turističke agencije svuda se dovijaju kako da opstanu, pa je i Lidl dovoljno atraktivan nekima koji samo žele da odu na bilo kakav izlet, poale meseci izolacije.
(Telegraf Biznis)
Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
DARKO 100%
A sta smo mi radili devedesetih ,izlet i soping ture za Segedin,kupovali se sirevi i razni suhomesnati proizvodi,tako smejati se drugom a ni mi bolji nismo bili pa sve do dan danas
Podelite komentar
534
Šteta što u Vranju nema neki veliki šoping mol pa da se u turu ubaci i obavezno slikanje pored pokretnih stepenica.
Podelite komentar
Ana
Kod nas svi glume milionere u polovnim automobilima pogotovo u Leptokariji
Podelite komentar