• 0

Šiseido se oslobađa svojih povoljnih brendova: Novi dogovor vredan je 1,5 milijardi dolara

Šiseido ima plan da se ubuduće fokusira samo na svoj istoimeni premijum brend, kao i na "NARS Cosmetics" i "Bare Escentuals"

  • 0
Shiseido

Foto: Shutterstock

Japanska kompanija iz industrije lepote, Šiseido (Shiseido), planira da proda svoj biznis za ličnu negu, koji uključuje i proizvode za negu kose i negu kože po povoljnijim cenama, privatnoj kompaniji "CVC Capital Partners".

Govori se o 160 milijardi jena (1,5 milijardi američkih dolara), a kompanija je, inače, poznata po visokim cenama svojih proizvoda. Jedinica za ličnu negu u okviru Šiseida podrazumeva brendove kao što su Senka (sredstvo za umivanje) i šampon Tsubaki.

Prema ovom dogovoru, imovina će u julu biti preneta na novu kompaniju. Privatni kapitalni fond "CVC Asia V" steći će 65% udela, a Šiseido će imati 35% udela.

- Vidimo značajan potencijal za rast, kroz dalje investiranje u zaposlene, brendove i istraživanje i razvoj, kao i podsticanjem digitalizacije i ubrzavanjem širenja u inostranstvu - rekao je Jukinori Sugijama iz "CVC Japan".

Osnovan u Tokiju 1872. godine, Šiseido je fokusiran na svoje premijum brendove kao što su NARS Cosmetics, Bare Escentuals i istoimena linija Shiseido. Kao deo ove strategije, kompanija planira da napusti sporedne poslove do kraja 2021. godine.

Video: Da li biste pojeli komad zlata? doručak košta 50 evra i hipsteri će odlepiti za njim

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke