Porodica "Čuvarkuća" sve više raste: Dobila je 64 nova proizvoda

 ≫ 
  • 1
Čuvarkuća Foto: PKS/Tanjug

Porodica "Čuvarkuća" dobila je 64 nova proizvoda u oblasti hemijske, prehrambene i prerađivačke industrije Srbije, tako da ih sada ima više od 500, saopštila je danas Privredna komora Srbije (PKS).

Pravo na žig osvojili su "Zorka keramika", "Perutnina Ptuj - Topiko", "Mercator S", "Crvenka fabrika šećera", "Pobeda DOO" Predejane i "Degustacioni centar" Pirot.

U oblasti prehrambene industrije, dva ugostitelja sa bogatim iskustvom, "Pobeda DOO" Predejane i "Degustacioni centar" Pirot, kandidovali su specifične proizvode za žig Čuvarkuća.

Pravo na žig dobio je vlasnik pirotskog Degustacionog centra Dalibor Tošić, čije su "boemska potkovica" i "midzorska poludivlja kobasica". Tošić ne krije zadovoljstvo što će se ovi proizvodi okititi "Čuvarkučom" koja će im, kako ističe, omogućiti veći prodor na domaće, ali i strano tržište, veću prodaju i proizvodnju.

- Jedva smo dočekali akciju koja će da promoviše i podstiče domaće kvalitetne proizvode, kao što to rade i mnoge razvijene ekonomije poput Austrije ili Nemačke. Čim smo čuli za ''Čuvarkuću'', odlučili smo da konkurišemo. Nadamo se da će naši proizvodi biti prepoznatljiviji na tržištu, da će se razlikovati i biti ispred konkurencije - kaže.

Ističe i da je domaća proizvodnja i korišćenje resursa isključivo iz Srbije način da očuvamo našu zemlju i ekonomiju, ali i da mali proizvođači razvijaju biznis.

Naglašava da su "boemska potkovica" i "midzorska poludivlja kobasica" tradicionalni, 100 odsto domaći proizvodi koje stvaraju i čiju recepturu čuvaju generacije. Po rečima Tošića, u proizvodnji se koristi samo čisto meso: kozje, ovčije i goveđe.

Salama, hrana, budimska kobasica, kulen, meze Foto: Shutterstock

Dodaje da je "midzorska poludivlja kobasica" kombinacija goveđeg i konjskog mesa. Najavljuje da će u narednom periodu konkurisati i za sertifikat za organsko meso.

Na listu "Čuvarkuća" upisali su se i novi proizvodi kompanije "Pobeda DOO" Predejane - ljuti i blagi ajvar.

- Očekujemo da će žig "Čuvarkuća" na našim proizvodima doprineti da se potrošači pri kupovini odluče za naš proizvod, jer su sigurni da kupuju nešto kvalitetno i domaće - navela je direktorka preduzeća, Ivana Vučković.

Podseća da se žig "Čuvarkuća", kao potvrda kvaliteta i domaćeg porekla, već nalazi na teglama "ljute papričice u ulju" i da planiraju da naredne sezone konkurišu i sa novim proizvodima.

- Paprika i papričica koje koristimo u našim proizvodima uzgajaju se u leskovačkoj opštini, sve je kompletno domaće i nadamo se da će akcija Stvarano u Srbiji naše kvalitetne proizvode još više približiti kupcima - ističe.

Pravo na žig dobilo je i 17 proizvoda kompanije "Perutnina Ptuj - Topiko" u Bačkoj Topoli, u kojoj se kompletan uzgoj, prerada i distribucija odvijaju u Srbiji i tako se zatvara putanja proizvoda od polja do trpeze.

Porodicu "Čuvarkuća" uvećaće i 21 proizvod kompanije "Mercator S" pod brendom "Ukusi moga kraja", koji se prave u saradnji sa lokalnim proizvođačima.

Video: Čadež: Očuvana ekonomska baza, zadržan nivo investicija

(Telegraf Biznis/Tanjug)

Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Holandija

    10. februar 2021 | 14:45

    Kad bi se se ovo moglo moglo kupiti i na Zapadu Evrope. Srbi i ostali narodi bi sigurno kupovali i ujedno pomagali proizvodnji.

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>