"Žao nam je što čujemo da ti fali 10 cm": Odgovor Lidla nezadovoljnom kupcu postao viralan
Kompanije koje koriste društvene mreže na način koji nije standardan izazivaju više simpatija kod potrošača.
To je kod nas pokazao Metalac zbog svog Tviter profila, gde ima interakciju sa publikom, a u svetu je jedan od poznatijih profila onaj Lidla u Irskoj.
Hi Carl we’re sorry to hear about your missing 4 inches... https://t.co/SitXl7WMAe— Lidl Ireland (@lidl_ireland) February 11, 2021
Carl Goldfinch im se obratio fotografijom pakovanja čipsa u kojem nedostaje (ili je on već pojeo) deo dug oko 10 centimetara.
"Lidl, nedostaje mi deset centimetara vašeg proizvoda", napisao je Carl, a administratori na Lidlovom Tviteru nisu čekali dugo da mu odgovore.
"Carl, žao nam je da čujemo da ti fali 10 centimetara", napisali su, a njihov odgovor je postao viralni hit.
Ipak, Carl nije prestao i odgovorio im je.
"Niste prvi koji su mi to rekli, a verovatno ni poslednji", našalio se na kraju, a oni su mu poručili da ima privatnu poruku.
Video: Ko je Džef Bezos, a ko njegov naslednik?
(Telegraf Biznis)
Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.