• 1

Gigant rešen da pokori Teslu? "Ubrzavamo tempo, 70 odsto naše prodaje činiće e-vozila"

Slične ideje imaju Volvo, Dženeral Motors, Stelantis grupa, ali se Folksvagen za sada najbrže zahuktao kako bi stigao do cilja

  • 1
Volkswagen ID. BUZZ, VW kombi

Foto: Volkswagen

Folksvagen (VW) ubrzava svoje planove za prelazak na potpuno električna vozila, u pokušaju da postane "najpoželjniji svetski brend za održivu mobilnost". Ujedno, mogao bi biti prvi Teslin rival.

Nemački proizvođač automobila rekao je nedavno da će se više od 70% njegove evropske prodaje odnositi na e-vozila, do 2030. godine, dok je prethodni cilj bio 35 odsto.

Munjevito se ide ka proizvodnji i prodaji električnih automobila, posebno otkako su mnoge zemlje EU najavile eliminaciju benzinaca i dizelaša u doglednom periodu.

VW takođe očekuje da će 50% njegove prodaje u Kini i SAD biti vezano za e-vozila, a kako kažu iz kompanije - "pojačavaju tempo ove godine".

Podsećamo, jedini profiter među auto-kompanijama u 2020. bio je div Tesla, usmeren isključivo na e-vozila. Dakle, ovaj tip automobila definitivno čeka svetla budućnost.

Folksvagen takođe poseduje Audi, Lamborgini, Porše i nekoliko drugih luksuznih marki, ali najava od petka odnosi se isključivo na vozila marke VW, koja uključuju modele Passat i Jetta.

Nemački proizvođač planira da potroši oko 16 milijardi evra na ulaganja u buduće trendove kao što su "e-mobilnost, hibridnost i digitalizacija" do 2025. Takođe, planiraju da autonomne vožnje učine široko dostupnim.

Slične ideje imaju Volvo, Dženeral Motors, Stelantis grupa, ali se Folksvagen za sada najbrže zahuktao kako bi stigao do cilja. Zanimljivo je da proizvođačima automobila načelno treba pet do sedam godina da razviju i lansiraju novo vozilo.

Očekuje se da će električna vozila smanjiti taj vremenski okvir, jer im je potrebno manje komponenata od tradicionalnih automobila, i imaju neke od istih delova koji se mogu koristiti za izradu bilo kog vozila. Prema nekim projekcijama, prodaja e-vozila će porasti na 12,2 miliona 2025. godine, što ukazuje na godišnji rast od oko 52%.

Video: Ko je Džef Bezos, a ko njegov naslednik?

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Црни Груја

    То је зато што код електричних возила не морају да лажирају податке о емисији отровних гасова :)

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke